Klasikinė rotorinio variklio komponuotė atrodo labai paprastai. Pavyzdžiui, „Mazda“ motorai turi trikampio formos rotorių ir degimo kamerą, kurios forma primena didžiulį riešutą. Tuo tarpu Alec'o Shkolniko ir jo komandos sukurtas rotorinis variklis atrodo visiškai kitaip. „Liquid Piston“ sukurto variklio degimo kamera dabar yra trikampio formos, o rotoriaus - mažesnio riešuto.
Pirmasis „Liquid Pistons“ rotorinio variklio prototipas šiuo metu galėtų būti montuojamas į žoliapjoves ar kitas mažesnes transporto priemones, pavyzdžiui kartingus.
Automobiliams pritaikyti rotoriniai varikliai galėtų atsirasti labai greitai, tačiau tolimesnį šio rotorinio variklio vystymą stabdo lėšų trūkumas. „Liquid Pistons“ įkūrėjo, Alec'o Shkolniko, teigimu, šiuo metu inžinieriai testuoja 41 arklio galią išvystančio rotorinio variklio prototipą, kuris galėtų būti montuojamas į elektromobilius. Šis motoras elektromobiliuose atliktų ne pagrindinį, bet antraplanį vaidmenį. Išsikrovus elektromobilio baterijoms, rotorinis variklis galėtų padėti nuvažiuoti iki 50 - 60 kilometrų atstumą ir padėtų nusigauti iki artimiausios elektromobilių krovimo stotelės.
Jeigu viskas eisis pagal planą, pirmasis naujos kartos rotorinis variklis tinkamas lengviesiems automobiliams pasirodys 2018 - 2020 metais.