Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Ronin RS 211“ greičiausiai reikėtų pavadinti ne dar vienu patobulintu „Lotus Elise“, o visiškai naujus automobilius, kuris buvo sukurtas naudojantis „Lotus Elise“ platforma. Vienintelis bendras bruožas tarp „Ronin“ ir „Lotus“ yra 1.8 litro benzininis variklis.
Frankas Profera yra tas žmogus, kuris yra atsakingas už šį beprotiškai gerą kūrinį. Kalifornijos valstijoje gyvenantis vyras įsigijo ne tik „Lotus Elise“, bet ir labai retą „Lotus 2-Eleven“. Pastarųjų „Lotus“ modelių buvo pagaminta tik keli šimtai.
Taigi, vyras nusprendė pasilikti tik „Lotus Elise“ važiuoklę, ant jos uždėti gausiai modifikuotą „Lotus 2-Eleven“ kėbulą ir atlikti dar keletą kosmetinių patobulinimų, kurie padėjo pagerinti automobilio aerodinamiką.
Geriausia yra tai, jog per vidurį sumontuotas 1.8 litro benzininis motoras išvysto net 680 arklio galių! Kadangi automobilis sveria vos 770 kilogramų, pabandykite įsivaizduoti koks jis yra greitas. Ne tik tiesiojoje, bet ir posūkiuose.
„Ronin RS 211“ greičiausiai reikėtų pavadinti ne dar vienu patobulintu „Lotus Elise“, o visiškai naujus automobilius, kuris buvo sukurtas naudojantis „Lotus Elise“ platforma. Vienintelis bendras bruožas tarp „Ronin“ ir „Lotus“ yra 1.8 litro benzininis variklis.
Frankas Profera yra tas žmogus, kuris yra atsakingas už šį beprotiškai gerą kūrinį. Kalifornijos valstijoje gyvenantis vyras įsigijo ne tik „Lotus Elise“, bet ir labai retą „Lotus 2-Eleven“. Pastarųjų „Lotus“ modelių buvo pagaminta tik keli šimtai.
Taigi, vyras nusprendė pasilikti tik „Lotus Elise“ važiuoklę, ant jos uždėti gausiai modifikuotą „Lotus 2-Eleven“ kėbulą ir atlikti dar keletą kosmetinių patobulinimų, kurie padėjo pagerinti automobilio aerodinamiką.
Geriausia yra tai, jog per vidurį sumontuotas 1.8 litro benzininis motoras išvysto net 680 arklio galių! Kadangi automobilis sveria vos 770 kilogramų, pabandykite įsivaizduoti koks jis yra greitas. Ne tik tiesiojoje, bet ir posūkiuose.