„Savo vertinimą taip iš karto spontaniškai pateikti kol kas būtų ir per ankstyva, ir neatsakinga. Mes jį pateiksime, taip, bet vėliau (...) Per artimiausią laikotarpį galėsime tik konstatuoti faktą, kad susipažįstame su įmonės padėtimi“, - BNS sakė R.Švedas.
Anot jo, nauja valdyba realiai dirba tik antrą savaitę, o „Lietuvos geležinkeliai“ yra labai didelė įmonė, todėl norint susipažinti su informacija ir ją tinkamai įvertinti, reikia laiko.
„Mūsų posėdžiai yra intensyvesni, posėdžiaujame kiekvieną savaitę (....) Pradedame nuo finansų, ūkinės veiklos, geležinkelių valdomos įmonių grupės reikalų, krovinių, kas mums labai yra svarbu - veiklos strategijos ir planuojamų investicijų. Pati valdybos darbo organizavimo tvarka, ji taip pat yra tobulintina. Viskas negali nutikti iš karto, tai yra didžiulė organizacija, visa tai bus daroma nuosaikiai“, - pabrėžė R.Švedas.
„Lietuvos geležinkeliai“ pranešė, kad trečiadienį valdybai pristatyta bendrovės finansinė padėtis, artimiausiu metu planuojamos pasirašyti sutartys dėl nedidelės vertės technikos bei radijo ryšio įrangos remonto, taip pat „Rail Baltica“ atskirų ruožų viešinimo.
Naujojoje valdyboje dar dirba įmonės generalinis direktorius Mantas Bartuška, buvusi ilgametė SEB banko padalinių vadovė, Švedijos Wallenbergo instituto lyderystės programos absolventė Monika Rimkūnaitė-Bložė, bendrovės „Epso-G“ generalinis direktorius Rolandas Zukas ir nepriklausomas įmonių valdymo ekspertas Paulius Martinkus.