Praėjo keli metai, vaikinas pradėjo konstruoti, restauruoti ir kitaip tobulinti įvairiausius dviračius.
„Nerūpėjo man tos mašinos ir griežtai sau sakiau, kad nebūsiu toks kaip brolis su tepaluotom rankom iki alkūnių.“
Tuo tarpu vyresnysis brolis sau sėkmingai žaidė su pirmos kartos Golfais. Ardė, taisė, dažė, eksperimentavo. Vienu metu kieme stovėjo trys ar net keturi egzemplioriai, tačiau brolio meilė vokiškiems automobiliams išblėso. Geriausia pasaulyje markė Romo broliui tapo Honda. Kaip sako vaikinas, būtent tada mūsų kieme prasidėjo japonų era.
„Nekreipdavau dėmesio į didėjančią brolio meilę automobiliams, bet karts nuo karto jam pavykdavo mane užkabinti.“
Vis dėlto, vieną dieną prieš šešeris metus, broliui pavyko Romą palaužti. Vaikino brolis jį nusivežė į draugo sodą ir parodė jau beveik „numirusį“ Sunny kupė GTI.
„Būtent tokio, kokio aš ir norėjau.“
Nieko nelaukęs, su didžiausiu užsidegimu, vaikinas pardavė brolio dovanotą Honda Civic ir pagaliau nusipirko savo svajonių automobilį. Pažadus juk reikia tesėti ar ne?
Tačiau euforija ilgai netruko. Pradėjus keltis grandiozinius tikslus, vaikinas susidūrė su realybe. No money, no honey.
„Mano planai žlugo, nes nusipirkau ne svajonę, o rūdžių krūvą. Darbai sustojo keturiems metams.“
Praėjus keturiems metams, Romas netikėtai sulaukė brolio skambučio :
„ Romai, atsirado Sunny Coupe pardavime, labai pigiai! Reikia imti!“
Vis dėlto,viskas turi savo kainą. Mašina buvo pigi, nes buvo daužta.
Per vienerius metus vaikinas su brolio pagalba pašalino avarijos pasekmes, sutvarkė išvaizda, pavertė tikru GTI. Tačiau, tai dar ne viskas. Vaikinas iškeitė GA16i į SR20DE. Taip, tai ta pati širdis, kuri buvo montuojama į Nissan SX modelius. Kartu su nauja širdimi automobilis gavo praplatintus ir nupoliruotus įleidimo kanalus, 60 mm išmetimą, rimtesnę stabdžių sistemą nuo Sunny GTI(N14) ir rimtesnius stabilizatorius.
Štai tokia Romo ir jo svajonių automobilio istorija. Pasidalinkite savo istorija ir jūs! Susisiekite su mumis
„Facebook“ pagalba arba el.paštu :
[email protected]