Ir tuomet atvyko „Nissan“
Ar prisimenate tą akimirką, kuomet į jūsų rankas pakliuvo svajonių automobilio rakteliai? Tai yra ypatinga akimirka, kurios laukia kiekvienas automanas. Panašiai jautėsi ir Rokas, kuris visuomet svajojo apie legendinį „Nissan SX“ modelį.
Kaip bebūtų keista, tačiau pirmasis susižavėjimas šiuo japonišku kupė įvyko žaidžiant „Need For Speed : Underground 2“ kompiuterinį žaidimą.
„Formos, galiniai varomieji ratai, kompiuteriniame žaidime su juo galėjai išdarinėti ką tik panorėjai“, - apie pirmą susižavėjimo akimirką pasakoja Rokas.
Kuomet atėjo metas ieškoti išsvajotojo automobilio, Rokas iš pradžių didesnį prioritetą skyrė „S13“ kartos modeliams.
„Kadangi ieškojau standartinio egzemplioriaus, paieška buvo sunki ir neduodanti norimų vaisių. Vis dėlto, vieną dieną naršydamas skelbimų portale išvydau štai šį „Nissan S14A“, - apie išsvajotojo automobilio paieškas pasakoja Rokas.
„Sekančią dieną nuvykome apžiūrėti automobilio. Ir žinote ką? Tik įžengiau į kiemą ir supratau, jog tai yra mano mašina“, - priduria vaikinas.
Modifikacijų netrūksta
Rokas pripažįsta, jog „Nissanas“ buvo perkamas dėl keleto priežasčių. Pirmoji - noras tinkamai išmokti valdyti automobilį su galiniais varančiaisiais ratais. Antroji - leisti išlaisvinti savo vaizduotę modifikacijomis, ir trečioji - kada nors sudalyvauti „Track Day“ tipo renginiuose ar net „Fast Lap“ varžybose.
Pirmoji automobilio modifikacija buvo atlikta pakankamai greitai - sekančią dieną. Kadangi automobilis buvo įsigytas žiemą, vaikinas į Vilnių turėjo sugrįžti su klasikinės komponuotės kupė ant kurio varomųjų ratų buvo užmautos vasarinės padangos. Tad nenorėdamas sudaužyti tik ką įsigytos mašinos - sekančią dieną automobilis dėvėjo klimatą atitinkančias padangas.
Atėjus šiltajam metų laikui, atkeliavo ir modifikacijos. Vaikinas sumontavo prietaisų skydelius, kuriuos būtų galima stebėti tepalo slėgį ir variklio temperatūrą. Vėliau buvo sumontuotas sportinis oro filtras, „Stage 1“ variklio valdymo kompiuteris ir kiti atributai.
Sekantis modifikacijų etapas - sportinis tiesus išmetimas, tarpinis suslėgto oro aušintuvas, įdiegta nauja variklio valdymo programa, „Skyline R33“ stabdžių sistema.
Vis dėlto, naujomis modifikacijomis Rokas pasidžiaugė tik maždaug vienerius metus. Kas atsitiko? O gi - nulūžo žvakės galvutė ir įkrito į variklio vidų.
Rokas neslepia, jog tuomet atėjo labai sunkus metas. Žinant, jog į automobilį reikės investuoti nemažą sumą pinigų, kiekvienas automanas savęs paklausia - „Ką daryti toliau?“ Tą patį klausimą sau uždavinėjo ir Rokas.
„Atrodo - myli, puoselėji, stengiesi - o jis tau vis tiek nugarą atsuka. Bet kaip sakoma - nuo neapykantos iki meilės - vienas žingsnis“.
Paskatintas savo antrosios pusės, Rokas nusprendė imtis variklio gaivinimo proceso.
„Jeigu jau imtis variklio gaivinimo, tai jame privalo būti rimtesni komponentai. Nusprendžiau visas detales siųstis iš Jungtinių Valstijų, kurios leistų ateityje be problemų pasiekti 500 ar 600 arklio galių“, - pasakoja Rokas.
Praėjusią vasarą buvo perdažytas automobilio kėbulas, „S14A“ kėbulą papuošė nauji aksesuarai, sumontuoti galiniai stabdžiai nuo „Nissan 300ZX“.
„Dabar darbai prie „Nissano“ šiek tiek aprimo. Tiesiog atsirado kitų prioritetų.“
Vis dėlto, Rokas atskleidžia, jog ateityje norėtų variklio galią padidinti iki 600 arklio galių, uždėti „Nissan 350Z“ pavarų dėžę, kuri gali atlaikyti tokį pajėgumą.
„Dėžę jau turiu - reikia tik laiko ją sumontuoti“, - priduria vaikinas.
Sekantys eilėje - purkštukai, oro srauto matuoklė, didesnė turbina ir kaip pasakytų Rokas - „The way we go.“
Modifikacijų sąrašas :
- SR20DET (viduje kaltiena)
- „ACT“ stiprinta sankaba
- Nauja „T28“ turbina
- „Nistuna 4“
- Tiesus „Blitz NUR“ išmetimas
- Didžiulis tarpinis suslėgto oro aušintuvas
- Sportinis „Apexi“ oro filtras
- Mažesnis akumuliatorius
- Priekiniai suportai su „Nissan Skyline R33“
- Gale - „Nissan 300ZX“
- Raižyti priekiniai stabdžių diskai
- „Hawk Performance“ stabdžių kaladėlės priekyje ir gale
- „R2D2“ BOV'as
- „Valbro 255“ kuro siurblys
- Šaltesnės „NGK“ žvakės
- „TEIN“ reguliuojamo aukščio ir kietumo amortizatoriai
- „Vertex“ bodykitas
- „JR3“ ratlankiai - tiek priekyje, tiek gale 9,5 J plotis
- „Federal RS“ Semi-Slick tipo padangos
- „Driftworks“ didesnis karteris
- „Driftworks“ tepalo aušintuvas