500 tūkstantoji „Opel Insignia" išriedėjo iš Riuselsheimo gamyklos Vokietijoje. Ceremonijoje dalyvavo gamyklos vadovas Axelas Scheibenas. Šis baltos spalvos universalas „Insignia Sports Tourer“, kuriame įmontuotas naujas 2,0 „BiTurbo CDTI“ variklis (195 AG, sukamasis momentas 400 Nm), debiutavo šį vasarį.
„Visi gamyklos darbuotojai didžiuojasi šiandienos pasiekimu. Nuo to laiko, kai 2008 metų spalio mėnesį buvo pagaminta pirmoji „Insignia“, mūsų personalas nuveikė labai daug,“ sako A.Scheibenas. „Jau nuo pat pradžių žinojome, kad „Insignia“ taps tikru nugalėtoju. Džiaugiuosi, kad 500 tūkstantojoje „Insignia“ įmontuotas pats naujausias 2,0 l „BiTurbo“ dyzelinis variklis. Šis agregatas debiutavo visai neseniai, tačiau jau sulaukė klientų ir žurnalistų teigiamo įvertinimo.“
Nuo pat debiuto pradžios 2008 m., „Insignia“ pelnė daugiau nei 50 nacionalinių bei tarptautinių apdovanojimų, tarp kurių yra ir prestižinis metų automobilio prizas – „Car of The Year Award 2009“. Vokietijos ne naujų automobilių techninės priežiūros asociacija GTU „Opel Insignia" įvertino (2011 m. rugsėjį) kaip patikimiausią ne naują vidutinės klasės automobilį, o automobilių gedimų statistikos ataskaitoje „Ddekra defects report 2012“ „Insignia" įvertinta aukščiausiais balais antrus metus iš eilės. Ekspertų įvertinimai atsispindi ir klientų poreikiuose, pvz. Rusijos rinkoje šio modelio pardavimai užima lyderio pozicijas.
2011 metais Europoje buvo parduota apie 150 tūkst. „Insignia“. Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje pardavimai didžiausi – atitinkamai 46 tūkst. ir 16 tūkst. vienetų.