Greičiausias vėl Čapkauskas
Trys čempionatai per vieną dieną: aukščiausios lygos „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių, „Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinių ir „Time Attack“ lentkynių čempionatų važiavimai. Pusantro šimto dalyvių. 8 sprinto varžybų važiavimai. „Ring Challenge“ organizatoriai niekaip nesutalpino renginio grafiko į vieną dieną, šeštadienį, tad kelti triukšmą Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje pradėjo dar penktadienį. Čia nuo pietų vyko laisvosios treniruotės, o vakare, besileidžiant saulei „Dynami:t“ ir „Liqui Moly“ čempionatų dalyviai lėkė kvalifikacinius savo važiavimus, išaiškinusius starto pozicijas šeštadienio lenktynėms.
Geriausią dienos laiką parodė „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato dalyvis, „DHL Racing“ ekipos veidas Ramūnas Čapkauskas, 3,35 km ilgio „Nemuno žiedo“ ratą „Cupra TCR“ automobiliu apvažiavęs per 1:14.299 min ir išvystęs 162 km/h vidutinį greitį. Jis užsitikrino pirmąją poziciją kaip niekada gausiai susirinkusioje vadinamųjų „bombų“ R3000+ klasėje.
Nuo „Dynami:t“ nuslinko juodi debesys
Iš karto už jo – „Dynami:t by Baltic Petroleum“ atstovas Mantas Matukaitis su į trasą grįžusia ir garsiai pragydusia „Chevrolet Corvette Z06“. Jis ratą pravažiavo per 1:15.087. Panašu, kad po itin nesėkmingo sezono vidurio nuo „Dynami:t energy“ ekipos nuplaukė juodų debesų kamuolys, mat trečias geriausias dienos laikas taip pat priklauso Mantui Matukaičiui. Su BMW M3 GTR automobiliu jis ratą pravažiavo per 1:15.803 ir užsitikrino pirmą starto poziciją R3000 klasės važiavime. Tačiau kvalifikacija – toli gražu dar ne pusė darbo, mat šeštadienį sportininkų laukia dar po dvi lenktynes, per kurias, kaip rodo istorija, gali nutikti absoliučiai viskas. O Mantas, bent jau R3000 klasėje turi labai stiprų varžovą Aurimą Mištautą.
Aurimas R3000 klasėje antras. Nuo Matukaičio jis atsiliko mažiau nei 0,2 sekundės. Tarp šių sportininkų kova bus itin artima, lemiama ir nei vienas jų neplanuoja atleisti akceleratoriaus: jei abu lenktynių važiavimus laimės Mantas, jis turi šansų tapti čempionu ir važiuos į paskutinį etapą Estijoje dėl jo kovoti. Jei laimės Aurimas – jis užsitikrins čempiono titulą. Šie du sportininkai aršiai kovoja ir „Time Attack“ čempionate, o ten matematika paprasta: čempionu taps tas, kuris laimės ketvirtąjį „Ring Challenge“ etapą. Trečias R3000 klasėje – Izidorius Paukštys. Visi jie lekia BMW automobiliais.
R2000 įskaitoje taip pat laukia arši kova tarp „Honda“ vairuotojų. Greičiausias kvalifikacijoje buvo Julius Skirmantas, ratą apvažiavęs per 1:18.520. Puse sekundės nuo jo atsiliko Paulius Urbonavičius. Dėl trečiosios vietos labai rimtai kovėsi beveik identiškus, šimtąja sekundės dalimi besiskiriančius lakus įvažiavę Tautvydas Andziulevičius ir Marius Miškūnas.
Greičiausi mėgėjai – nulipę nuo kompiuterių
„Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionato dalyviai važiuoja kiek kitokioje trasoje. Dėl saugumo jiems yra pastatomos dvi papildomos greičio mažinimo zonos, dėl to jų važiavimo laikas yra lėtesnis. Čia nepavejamas buvo „Dream 2 Drive Junior“ komandos vairuotojas, pirmasis Lietuvos virtualių lenktynių čempionas Martynas Sidunovas, „Volkswagen Scirocco GT24“ automobiliu ratą įveikęs per 1:21.719. Jis aplenkė ir su „Porsche 911“ važiuojantį Mantą Janavičių ir BMW M3 pilotuojantį Andrių Tamulionį, kurie liko atitinkamai antroje ir trečioje vietose.
Vis tik kvalifikaciniai važiavimai lemia nedaug. Martynas Sidunovas buvo greičiausias ir trečiame etape, tačiau kai trasoje vienu metu varžosi daugiau nei 20 maksimaliu greičiu važiuojančių automobilių, jų makalynėje išvengti klaidų būna sunku. Martynas praėjusį kartą nebaigė abiejų važiavimų. Vieno dėl techninių problemų, kito – dėl incidento.
Azartiškiausios „Ring Challenge“ kovos „Nemuno žiede“ prasidės šeštadienį perpiet. Nuo 5 valandos vyks antrieji važiavimai, kuriuose pirmųjų lenktynių lyderiai stos į rikiuotės galą, tad veiksmo bus dar daugiau. Bilieto kaina suaugusiajam – 10 eurų.