Pasak bendrovės atstovų, „Heritage Design“ modelių šeimos modeliai atspindi labiausiai emociškai motyvuotas „Porsche“ produktų strategijos koncepcijas. Pagal šį unikalų požiūrį, „Style Porsche“ ir „Porsche Exclusive Manufaktur“ padaliniai savaip interpretuoja kultinius 911 modelius ir juose matytus dizaino sprendimus.
Tai nėra pirmasis tokio pobūdžio projektas ar netgi pirmasis „Sport Classic“ vardu pavadintas modelis. Dar 2009 metais „Porsche“ pristatė „997“ pagrindu sukurtą „Sport Classic“ modelį, kuris tuomet buvo padabintas „911 Carrera 2.7 RS“ stiliaus galiniu spoileriu, išskirtinio dizaino ratlankiais bei papildomais dizaino elementais, dėl kurių „Porsche“ entuziastai žiūrėdami į jį galėdavo prisiminti „Sport Classic“ pirmtaką.
Nors „Porsche 911 Sport Classic“ nėra pirmasis retro stiliaus elementų turintis bendrovės modelis, tačiau galutinis rezultatas – daugiau nei džiuginantis. Platų „911 Turbo“ kėbulą, vėlgi, papildė fiksuotas galinis spoileris, su kuriuo gamintojas siekia pabrėžti sąsają su „Carrera RS 2.7“.
Kaip ir 2009 metais pristatytas „Porsche 911 Sport Classic“ modelis, sukurtas „997“ kartos pagrindu, taip ir naujasis modelis buvo nudažytas pilka kėbulo spalva, kuri primintų „Porsche 356“ modelyje naudotą „Fashion Grey“ atspalvį.
Ribotos laidos modelis naudoja 3,7 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų opozicinį variklį, kuriam kompaniją palaiko du turbokompresoriai. 550 arklio galių generuojantis variklis bendradarbiauja tik su galinių varančiųjų ratų pavara ir septynių laipsnių mechanine pavarų dėže. Sulig „911 Sport Classic“ pasirodymu „Porsche“ sukūrė galingiausią „911“ šeimos narį, turintį mechaninę pavarų dėžę.