Edward Cooper, „Revolut“ Mobiliųjų technologijų vadovas, reaguodamas į pasaulines naujienas apie ICO reklamos draudimus ir paskutinius kriptovaliutų kainų svyravimus pateikia savo nuomonę.
Komentaras:
„Pasigirsta nuomonių, kad paskutiniai kriptorinkos judėjimai buvo nulemti kurios nors iš pastarųjų pasaulinių naujienų, ypač – „Google“, „Facebook“ ir „Twitter“ draudimų reklamuoti ICO. Tačiau mano nuomone, šios naujienos nebuvo paskutinių svyravimų priežastis. Kriptovaliutų svyravimai, kuriuos sukelia kokios nors naujienos spaudoje, paprastai būna daug ekstremalesni nei tie, kuriuos matome paskutiniuoju metu.
Manau, kad dabar vyksta natūralus atvėsimo periodas, kurį matome po precedentų neturinčių kainos šuolių 2017–ųjų pabaigoje. Tokį staigų augimą siečiau ne su technologine pažanga, o su įvairiomis spekuliacijomis ir spėlionėmis, taip pat – baime nespėti pasinaudoti proga. Nemažai žmonių į kripto pasaulį metėsi patraukti skambių antraščių ir spaudoje eskaluotų sėkmės istorijų.
Šiuo metu matome grįžimą prie normalesnio ir stabilesnio kurso, kriptovaliutų kainos nusistovi. Augimą jau lemia nebe spaudoje pasirodančios naujienos, o technologijų tobulėjimas – blockchain technologijos vystymas, didžiųjų pasaulio kompanijų rodomas dėmesys šioms technologijoms, platesnis kriptovaliutų pritaikymas.
Analogiški ciklai, kai susidomėjimas staiga augo ir vėliau vėl normalizavosi, vyko ir 2011, 2013 bei 2017–ais metais – be jokių abejonių, jie vėl vyks ir ateityje. Nepamirškime, kad dar pernai šiuo metu eteris kainavo 51 dolerį, o dabar jo kaina siekia 500 dolerių“.