Šios tipo baterijos pagrįstai vadinamos revoliucinėmis, nes tai technologija, kuri gali iš esmės sumažinti Europos priklausomybę nuo konkrečių, strategiškai svarbių žaliavų. Tuo pačiu, naujos cheminės sudėties baterija taip pat gali sukelti revoliuciją elektromobilių pramonėje.
Didžiausias natrio jonų baterijos pranašumas – galimybė nesikliauti ličiu, kobaltu, nikeliu ar grafitu. Be to, „Northvolt“ tvirtina, kad naujos kartos baterija, lyginant su konkurentų darbais, pasižymi didžiausiu energijos tankiu – iki 160 vatvalandžių vienam kilogramui.
Vis dėlto, lyginant su šiandien serijinėje gamyboje naudojamomis baterijomis, šis rodiklis dar nėra itin didelis. Būtent todėl pirmosios natrio jonų baterijos pirmiausia bus skirtos energijai kaupti, tačiau „Northvolt“ tikisi, jog ateityje ši baterija galėtų pasiūlyti tokį energijos tankį, jog galėtų tapti visavertė ličio jonų baterijos alternatyva.
„Northvolt“ nėra vienintelė kompanija pasaulyje, kuri ieško technologiškai pažangesnių alternatyvų. Šiuo metu didžiausias dėmesys skiriamas kieto būvio, skirtingą cheminę sudėtį turinčių baterijų technologijų vystymui – procesui, kuris leistų sukurti pigesnius ir efektyvesnius elektromobilius.
Neeilinę ir šviesą natrio jonų baterijos ateitį liudija ir glaudi „Northvolt“ partnerystė su Kinijos automobilių gamintoju „BYD“. Švedų partneriai iš Kinijos planuoja ištiesti pagalbos ranką plėtojant tiekimo grandines ir statant gamyklas.
„Northvolt“ puikiai žino, jog „BYD“ nėra tik dar vienas automobilių gamintojas. Tai – didžiausias Kinijos automobilių gamintojas, kuris yra pasiruošęs investuoti net 1,3 mlrd. eurų, jog pastatytų didžiausią natrio jonų baterijų gamyklą pasaulyje.