• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vakar, birželio 13 d., Skandinavijos avialinijų grupės SAS valdyba paskelbė apie priimtą sprendimą reorganizuoti grupės veiklą.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo šiol SAS didžiausią dėmesį skirs savo pagrindiniam verslui – skrydžiams iš, į ir tarp Šiaurės Europos šalių ir tokiu būdu sieks stiprinti savo, kaip šio regiono rinkos lyderės, pozicijas, sakoma SAS pranešime spaudai.

REKLAMA

Tos SAS grupės įmonės, kurios nevykto SAS pagrindinio verslo funkcijų, pavyzdžiui, aviakompanija „Spanair“, bus parduotos. Taip siekiama padidinti aviakompanijos kapitalą bei plėtros galimybes.

„Aviacijos rinka keičiasi itin sparčiai. Mūsų tikslas – būti rinkos lyderių gretose, savo keleiviams užtikrinant aukščiausią paslaugų kokybę už palankiausią kainą,“ – teigė SAS grupės prezidentas Mats Jansson.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jo, siekiant užtikrinti kompanijos plėtrą ir sukaupti pakankamai lėšų ateities investicijoms, SAS grupė turi iki 2011 metų padidinti savo ikimokestinį pelną iki 4 mlrd. Švedijos kronų (apie 1,5 mlrd. litų) per metus ir tuo pačiu metu laipsniškai 2,8 mlrd. kronų (1 mlrd. litų) sumažinti išlaidas. Siekiant užsibrėžtų tikslų, bus sumažintas kompanijos administracijos darbuotojų skaičius, o centrinė SAS būstinė perkelta iš Frosundavik‘o į naują vietą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Vienas iš pirmųjų mūsų uždavinių – sukurti naują bendradarbiavimo su darbuotojų sąjungomis modelį. Norime išvengti streikų, kurie pastaruoju metu trikdė SAS veiklą. Visi kartu turime kurti naują, į klientus orientuotą verslo kultūrą, paremtą keleivių poreikiais ir pageidavimais. Toks požiūris užtikrins SAS, kaip stabilių ir nepriklausomų oro linijų, ateitį. Suteikdami darbuotojams galimybę dalyvauti bendrovės valdyme bei dalintis pelnu, stengiamės suvienyti jėgas bendram tikslui,“ – sakė p. M. Jansson.

REKLAMA

Jo teigimu, konkurencijos sąlygos aviacijos versle sparčiai kinta. Didėjantis naujų avialinijų skaičius verčia koreguoti tiek verslo, tiek laisvalaikio kelionių bilietų kainas.

„Savo klientams siūlysime kokybiškas paslaugas ir produktus, kuriuos klientai galės suderinti su savo individualiais poreikiais. Sieksime, kad mūsų santykiai su klientais bei skrydžių punktualumo ir tikslumo rodikliai būtų vieni geriausių rinkoje. Plėsime tiesioginių skrydžių maršrutų skaičių bei kursime naujus laisvalaikio kelionių sprendimus“, - sakė SAS grupės prezidentas.

REKLAMA

SAS grupės reorganizacija truks 4 metus ir sudarys sąlygas tolimesnei grupės plėtrai. Planuojama keleivių skaičių padidinti apie 20 proc.

Avialinijų paslaugas ir toliau teiks SAS grupei priklausančios „Scandinavian Airlines Danmark“, „Scandinavian Airlines Norge“, „Scandinavian Airlines Sverige“, „Scandinavian Airlines International“, „Blue1“, „Widerøe“, „airBaltic“ ir „Estonian Air“ aviakompanijos. Tuo tarpu „Spanair“, „BMI“ ir „Air Greenland“ bus parduotos. Siekiant nuspręsti, kokią veiklą SAS turi vykdyti pati, o kurią perduoti kitų sričių specialistams, grupės valdyba įvertins kitų SAS grupei  priklausančių bendrovių, tokių kaip „SAS Ground Services“, „SAS Technical Services“, „Spririt“, struktūrą ir veiklą. Šis įvertinimas bus atliktas rudenį, konsultuojantis su darbuotojais bei kitomis suinteresuotomis pusėmis.

SAS grupės valdyba planuoja, kad visos veiklos reorganizacijos priemonės bus įgyvendintos  2007 - 2009 metais.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų