Tarp renginio dalyvių – garsus šefas Robertas Ščesnavičius, televizijos žvaigždė Neringa Mažeikienė su vyru, dizaineris Kęstutis Lekeckas, verslininkas Gintautas Strolys, aktorius, televizijos projektų prodiuseris Gediminas Juodeika, nuomonės formuotoja, santykių ekspertė Viktorija Malanova, knygų autorius Alex Monaco ir kiti žinomi žmonės, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Šiais laikais kone kiekvienas žmogus turi paskyrą socialiniuose tinkluose. Tačiau tikrai ne kiekvienas susimąsto, kad gali ją išnaudoti kur kas efektyviau, nei tai daro kasdien. Teisingai atlikus tam tikrus žingsnius „Facebook“, „Instagram“ ar kitose platformose, galima padidinti savo verslo žinomumą ir pardavimų skaičių.
Žinoma, norint to pasiekti, reikia išmanyti atitinkamus įrankius, todėl ir pasikvietėme savo srities specialistą – G. Ignatavičių“, – pasakojo renginio kuratorė Inesa Uktverienė.
Seminaro metu buvo akcentuota, kad, atėjus verslams nelengvam laikotarpiui, vertėtų dar labiau išnaudoti socialinius tinklus, kurie gali padėti ženkliai padidinti pardavimus ir lengviau įveikti šiandienius iššūkius.
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
(64 nuotr.) Neringa Mažeikienė su vyru Mindaugu (tv3.lt fotomontažas) (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Živilė Jonikaitė ir Gintaras Juodeika (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Robertas Ščesnavičius ir Nijolė Kaminskaitė-Tamošunienė (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Robertas Ščesnavičius (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Gintaro Ignatavičiaus seminaras (Mariaus Žičiaus nuotr.)
Vienas iš seminaro lektoriaus patarimų, padėsiančių verslui, buvo toks: „Atėjo laikas žmonėms papasakoti apie savo verslą. Jo susikūrimo istoriją, išmoktas pamokas, patirtas sėkmes ar iššūkius. Suasmenintos istorijos valdo pasaulį, todėl neturim jų bijoti, vengti ar kuklintis.“
Anot G. Ignatavičiaus, prekių ženklai yra sukurti ir išgalvoti, o žmonių istorijos yra tikros. Įmonės pavadinimas ar logotipas neatspindi įmonės vertybių. Kitaip nei įmonės savininkas, kuris yra realus, tikras, autentiškas.
„Mano laikais tokių galimybių nebuvo. Negalėjome net įsivaizduoti, kad vienu paspaudimu bus įmanoma papasakoti tūkstančiui žmonių apie savo verslą. Tačiau šiandien tai realu, reikia tik žinoti, kaip tinkamai tai padaryti, todėl labai gerai, kai yra organizuojami tokie seminarai“, – džiaugėsi garsus šefas Robertas Ščesnavičius.
Dažnai verslų savininkai slepiasi už savo kuriamų, parduodamų produktų arba paslaugų ir neišnaudoja viso potencialo. Dalydamiesi savo darbo užkulisiais, verslo sėkmės istorijomis ar sunkumais, jie taptų artimesni savo klientams.
„Ko gero, daugeliui mūsų atrodo, kad jei savo asmeninėje socialinėje erdvėje kalbėsime apie savo verslą ir tapsime savo prekių ženklo veidu, tai atrodys kaip puikavimasis. Tačiau jei tai darysime tinkamai, savo klientams tapsime artimesni ir patikimesni“, – mintimis dalijosi kelių restoranų savininkė Nijolė Kaminskaitė-Tamošiūnienė.
„Šilko tekstilės“ savininkas, publicistas Gintautas Strolys teigė: „Įmonės vadovas yra kapitonas ir jeigu jis gerbia save ir savo klientus, jis turi būti matomas. Nematomas kapitonas nesukuria pasitikėjimo. O kalbant apie socialinius tinklus, juos mes turime suvokti kaip žmonių tinklus. Todėl labai svarbu į juos orientuotis, juk versle pats svarbiausias dalykas yra ne pinigai, o žmonės.“
REKLAMA