• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Verslo paslaptis ir pardavimų skaičiaus didinimo taisykles nori perprasti kiekvienas. Todėl spalio 26-ąją Kaune verslininkai ir visuomenės veikėjai rinkosi pasiklausyti žinomo lyderystės trenerio, Mokymų akademijos įkūrėjo ir verslo lektoriaus Gintaro Ignatavičiaus seminaro.

64

Verslo paslaptis ir pardavimų skaičiaus didinimo taisykles nori perprasti kiekvienas. Todėl spalio 26-ąją Kaune verslininkai ir visuomenės veikėjai rinkosi pasiklausyti žinomo lyderystės trenerio, Mokymų akademijos įkūrėjo ir verslo lektoriaus Gintaro Ignatavičiaus seminaro.

REKLAMA

Tarp renginio dalyvių – garsus šefas Robertas Ščesnavičius, televizijos žvaigždė Neringa Mažeikienė su vyru, dizaineris Kęstutis Lekeckas, verslininkas Gintautas Strolys, aktorius, televizijos projektų prodiuseris Gediminas Juodeika, nuomonės formuotoja, santykių ekspertė Viktorija Malanova, knygų autorius Alex Monaco ir kiti žinomi žmonės, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Šiais laikais kone kiekvienas žmogus turi paskyrą socialiniuose tinkluose. Tačiau tikrai ne kiekvienas susimąsto, kad gali ją išnaudoti kur kas efektyviau, nei tai daro kasdien. Teisingai atlikus tam tikrus žingsnius „Facebook“, „Instagram“ ar kitose platformose, galima padidinti savo verslo žinomumą ir pardavimų skaičių.

REKLAMA
REKLAMA

Žinoma, norint to pasiekti, reikia išmanyti atitinkamus įrankius, todėl ir pasikvietėme savo srities specialistą – G. Ignatavičių“, – pasakojo renginio kuratorė Inesa Uktverienė.

REKLAMA

Seminaro metu buvo akcentuota, kad, atėjus verslams nelengvam laikotarpiui, vertėtų dar labiau išnaudoti socialinius tinklus, kurie gali padėti ženkliai padidinti pardavimus ir lengviau įveikti šiandienius iššūkius.

Vienas iš seminaro lektoriaus patarimų, padėsiančių verslui, buvo toks: „Atėjo laikas žmonėms papasakoti apie savo verslą. Jo susikūrimo istoriją, išmoktas pamokas, patirtas sėkmes ar iššūkius. Suasmenintos istorijos valdo pasaulį, todėl neturim jų bijoti, vengti ar kuklintis.“

REKLAMA
REKLAMA

Anot G. Ignatavičiaus, prekių ženklai yra sukurti ir išgalvoti, o žmonių istorijos yra tikros. Įmonės pavadinimas ar logotipas neatspindi įmonės vertybių. Kitaip nei įmonės savininkas, kuris yra realus, tikras, autentiškas.

„Mano laikais tokių galimybių nebuvo. Negalėjome net įsivaizduoti, kad vienu paspaudimu bus įmanoma papasakoti tūkstančiui žmonių apie savo verslą. Tačiau šiandien tai realu, reikia tik žinoti, kaip tinkamai tai padaryti, todėl labai gerai, kai yra organizuojami tokie seminarai“, – džiaugėsi garsus šefas Robertas Ščesnavičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Dažnai verslų savininkai slepiasi už savo kuriamų, parduodamų produktų arba paslaugų ir neišnaudoja viso potencialo. Dalydamiesi savo darbo užkulisiais, verslo sėkmės istorijomis ar sunkumais, jie taptų artimesni savo klientams.

„Ko gero, daugeliui mūsų atrodo, kad jei savo asmeninėje socialinėje erdvėje kalbėsime apie savo verslą ir tapsime savo prekių ženklo veidu, tai atrodys kaip puikavimasis. Tačiau jei tai darysime tinkamai, savo klientams tapsime artimesni ir patikimesni“, – mintimis dalijosi kelių restoranų savininkė Nijolė Kaminskaitė-Tamošiūnienė.

„Šilko tekstilės“ savininkas, publicistas Gintautas Strolys teigė: „Įmonės vadovas yra kapitonas ir jeigu jis gerbia save ir savo klientus, jis turi būti matomas. Nematomas kapitonas nesukuria pasitikėjimo. O kalbant apie socialinius tinklus, juos mes turime suvokti kaip žmonių tinklus. Todėl labai svarbu į juos orientuotis, juk versle pats svarbiausias dalykas yra ne pinigai, o žmonės.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų