Nacionalinis bilietų platintojas „Bilietai LT“ perspėja, kad jei nedidės 2009 metų pradžioje žymiai sumenkusi pramoginių–kultūrinių renginių pasiūla, šio sektoriaus metų apyvarta gali smuktelėti nuo 30 iki 40 proc., palyginti su 2008-aisiais.
„Išsigandę perdėtai grėsmingų prognozių dėl krizės padarinių, renginių organizatoriai nustojo planuoti 2009 metų renginius, todėl kol kas įdomių renginių pasiūla yra menka, nors jų paklausa išlieka didelė, – teigia Vitalijus Kuodis, „Bilietai LT“ vadovas. – Todėl skatiname renginių organizatorius nepasiduoti krizinėms nuotaikoms ir rengti daugiau renginių.“
Anot V. Kuodžio, šių metų sausį „Bilietai LT“ interneto svetainės lankomumas buvo 40 proc. didesnis nei tą patį 2007-ųjų mėnesį, ir tai akivaizdžiai liudija, kad renginių poreikis išliko didelis.
Pagrindiniai renginių lankytojai yra vidutines ir didesnes pajamas gaunantys Lietuvos gyventojai, kuriems krizė kol kas didesnės įtakos neturėjo, ir jie toliau mielai lankytųsi renginiuose.
„Padidinti pridėtinės vertės ir pajamų mokesčiai už autorinius atlyginimus bei galimas rinkos vartojimo mažėjimas turės neigiamos įtakos pardavimams, – sako V. Kuodis. – Tačiau krizė renginių organizatoriams kartu suteikia ir galimybę pasinaudoti didėjančia rinkos erdve.“