Po „Fluence“ ir „Koleos“, „Renault“ Indijoje pristatys „Duster“. Pritaikytas Indijos klientų poreikiams „Duster“ bus gaminamas Chennai gamykloje ir bus pradėtas pardavinėti antrojoje 2012 m. pusėje.
„Renault“ veikla Indijoje demonstruoja prekės ženklo siekį tapti pagrindiniu rinkos, kuri yra viena svarbiausių kompanijos tarptautinėje strategijoje, žaidėju.
Pirmiesiems klientams Indijoje jau atsiimant savo naująjį „Fluence“, „Renault“ jau skelbia apie „Duster“ gamybą ir pardavimą šioje šalyje. Minėtas SUV yra dalis asortimento, sukurto užimti nemažą vietinės rinkos dalį. „Duster“, gaminamas Chennai gamykloje, yra pritaikytas Indijos rinkos sąlygoms. Siekiant patenkinti Indijos vartotojus ir jų lūkesčius dėl vertės ir technologinio turinio, gaunamo už tam tikrą kainą, šalyje pristatysimas produktas buvo specialiai perdarytas.
Penkių automobilių pristatymas per vos 15 mėnesių – pirmasis toks tiek „Renault“, tiek Indijos rinkai. Pirmasis automobilis, pavyzdinis „Renault“ modelis Indijoje, „Fluence“, buvo pristatytas gegužės gale ir sulaukė teigiamos reakcijos. „Fluence“ seka „Koleos“, pozicionuojamas premium SUV segmente. Trečiasis bus kompaktiškas, ant aljanso platformos pagamintas automobilis, tapsiantis asortimento branduoliu.
Kartu su penktu automobiliu, kuris bus pristatytas dar vėliau, visi jie suformuos jauniausią asortimentą Indijos rinkoje.