„Neseniai atlikti atnaujinimai pagerino buvusią situaciją. Mes tuo net neabejojame, tačiau dabar koncentruojamės į žymiai rimtesnius ir sudėtingesnius variklio patobulinimus, kuriuos pristatysime ne anksčiau kaip šių metų žiemą“, - kalbėdamas su žurnalistais atskleidė Cyrilas Abiteboulas.
„Mūsų variklis konkurentams nusileidžia kvalifikacijoje, tačiau lenktynėse mes matome, jog „Renault“ motoras demonstruoja puikias savybes.“
„Nepaisant įvairiausių nuosmukių, privalome likti optimistiški ir dirbti bei tobulėti toliau, nes kiekviena nesėkmė gali labai greitai susukti kiekvieno inžinieriaus galvą.“
Į didžiąją areną sugrįžusi „Renault“ gamyklinė komanda, šių metų Formulės 1 sezone pasirodė vidutiniškai. Panašų įvertinimą sau galėtų parašyti ir prancūziškos ekipos vadovai, kurie puikiai žino kokios yra silpnosios „Renault“ vietos. Vis dėlto, nepaisant to, užtikrintais žingsniais į priekį judanti komanda siekia, jog 2018 metų sezonas būtų žymiai sėkmingesnis.
„Renault“ komandos vykdantysis direktorius Cyrilas Abiteboulas teigia, jog nepaisant 2017 metais padarytų klaidų, komanda iš visų jėgų stengiasi kuo geriau pasiruošti 2018 metų pirmenybėms.
Daugelis ekspertų sutinka, jog pati didžiausia „Renault“ problema yra variklis, kurį prancūzai naudoja ne tik savo reikmėms, bet ir tiekia kitoms komandoms. Viena iš jų - „Red Bull“, kuri net ir turėdama variklio patikimumo problemų sugeba pasiekti aukštas pozicijas.
Į didžiąją areną sugrįžusi „Renault“ gamyklinė komanda, šių metų Formulės 1 sezone pasirodė vidutiniškai. Panašų įvertinimą sau galėtų parašyti ir prancūziškos ekipos vadovai, kurie puikiai žino kokios yra silpnosios „Renault“ vietos. Vis dėlto, nepaisant to, užtikrintais žingsniais į priekį judanti komanda siekia, jog 2018 metų sezonas būtų žymiai sėkmingesnis.
„Renault“ komandos vykdantysis direktorius Cyrilas Abiteboulas teigia, jog nepaisant 2017 metais padarytų klaidų, komanda iš visų jėgų stengiasi kuo geriau pasiruošti 2018 metų pirmenybėms.
Daugelis ekspertų sutinka, jog pati didžiausia „Renault“ problema yra variklis, kurį prancūzai naudoja ne tik savo reikmėms, bet ir tiekia kitoms komandoms. Viena iš jų - „Red Bull“, kuri net ir turėdama variklio patikimumo problemų sugeba pasiekti aukštas pozicijas.