• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Renault“ per pastaruosius dvidešimt metų pristatė ne vieną, bet keletą naujų variklių, kurie buvo suprojektuoti atsižvelgiant į „Euro“ taršos standartą. Dabar, artėjantis „Euro 7“ taršos standartas paskatino „Renault“ griežtėjantiems reikalavimams pasiruošti dabar.
Dabar „Renault“ benzininių variklių gamą sudaro 1 litro, 1,3 litro ir 1,8 litro darbinio tūrio motorai. Tai trijų arba keturių cilindrų agregatai, kurie montuojami į eilę skirtingų modelių.
„Renault“ siekdama anksčiau laiko pasiruošti „Euro 7“ taršos standartui, kuris įsigalios tik 2026 metais, netrukus pristatys atnaujintą 1,2 litro darbinio tūrio benzininį variklį, kuris pakeis šiuo metu naudojamą 1 litro agregatą.

„Renault“ per pastaruosius dvidešimt metų pristatė ne vieną, bet keletą naujų variklių, kurie buvo suprojektuoti atsižvelgiant į „Euro“ taršos standartą. Dabar, artėjantis „Euro 7“ taršos standartas paskatino „Renault“ griežtėjantiems reikalavimams pasiruošti dabar.
Dabar „Renault“ benzininių variklių gamą sudaro 1 litro, 1,3 litro ir 1,8 litro darbinio tūrio motorai. Tai trijų arba keturių cilindrų agregatai, kurie montuojami į eilę skirtingų modelių.
„Renault“ siekdama anksčiau laiko pasiruošti „Euro 7“ taršos standartui, kuris įsigalios tik 2026 metais, netrukus pristatys atnaujintą 1,2 litro darbinio tūrio benzininį variklį, kuris pakeis šiuo metu naudojamą 1 litro agregatą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atnaujinto Renault Kadjaro testas


Trijų cilindrų, turbina aprūpintas, bet didesnį darbinį tūrį turintis motoras sieks užtikrinti, jog mažytis variklis galėtų pasižymėti kone tuo pačiu efektyvumu kaip ir panašaus tūrio dyzeliniai varikliai.
Šį tikslą „Renault“ inžinieriai žada pasiekti naudodami automobilių pramonėje žinomus metodus: didins suspaudimo laipsnį, mažins vidinę trintį, gerins tiesioginio įpurkšimo sistemą. Be to, naujasis agregatas galės veikti ekonomiškesniu Atkinsono ciklu. Galiausiai, šis variklis bus paruoštas elektrifikacijai.
Neoficialių šaltinių teigimu, naujasis 1,2 litro variklis pasirodys naujos kartos „Renault Kadjar“, kurio debiutas numatytas 2021-aisiais.
Atsižvelgiant į glaudų „Renault“ ir „Nissan“ bendradarbiavimą, naujasis variklis turėtų atsirasti ir naujos kartos „Nissan Qashqai“.
 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų