• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Prancūzijos aplinkos apsaugos ministerijoje vykusios ceremonijos metu „Groupe Renault“ buvo įteiktas tarptautinės organizacijos CDP įsteigtas Klimato lyderystės apdovanojimas. Jis teikiamas vertinant kompanijų pastangas mažinti taršą šiltnamio efektą sukeliančiomis dujomis. CDP apdovanojimų programa analizuoja tūkstančių visame pasaulyje esančių kompanijų duomenis, vertindama jų pastangas mažinti taršą anglies junginiais.
„Groupe Renault“ prisijungė prie A lygos kompanijų, kurias CDP pripažino pasauliniais lyderiais kovoje su klimato atšilimu. Atstovaudama 827 investuotojams, kurių aktyvų vertė sudaro apie 100 milijardų dolerių, CDP kiekvienais metais paskelbia A lygos sąrašą. Jis sudaromas remiantis detalia, daugiau nei 2 000 kompanijų iš viso pasaulio ir visų verslo sektorių apimančia anglies junginių taršos mažinimo analize.
„Mes esame pagerbti didžiausiu A lygio įvertinimu už mūsų pastangas, kovojant su pasauliniu klimato atšilimu. „Renault“ buvo pirmasis automobilių gamintojas, viešai paskelbęs apie savo tikslus mažinant taršą anglies junginiais ir vienas pirmųjų, skyręs dideles investicijas ir ėmęs plėtoti masėms skirtų elektromobilių gamybą. Toliau tobulindami savo elektromobilius, pavyzdžiui, akivaizdžiai didindami su viena akumuliatoriaus įkrova įveikiamą atstumą, mes judame pirmyn savo tikslo link – pasiekti ilgalaikį ir esminį taršos anglies junginiais sumažinimą“, – sakė Jeanas-Philippe Hermine, „Groupe Renault“ strateginės aplinkosaugos planavimo viceprezidentas.
Tvirtai laikydamasi atsakomybės aplinkosaugai, „Groupe Renault“ nuo 2010 iki 2016 metų bendrą aplinkos taršą anglies junginiais sumažino per 17 proc.
Taršos anglies junginiais sumažinimas yra aiškiai kompanijos strateginiuose planuose perteikiamas svarbiausias „Renault“ tikslas. Jis vertinamas kaip galimybių indikatorius, kaip visų kompanijos funkcijų valdymo orientyras, siekiant pagerinti aplinkos apsaugą ir sumažinti energijos sąnaudas.
2011 metais „Renault“ tapo pirmuoju automobilių gamintoju, viešai paskelbusiu apie užsibrėžtą konkretų tikslą – iki nustatyto kiekio sumažinti taršą anglies junginiais. Pirmasis tikslas buvo iki 2013 metų kiekvienam pasaulinėje rinkoje parduotam automobiliui tenkančią bendrąją taršą anglies junginiais sumažinti 10 procentų. Pasiekęs šį tikslą, „Renault“ toliau tęsė taršos mažinimo programą, iki 2016 metų kiekvienais metais šį rodiklį mažinant po 3 procentus. Taigi taršos anglies junginiais mažinimo planas nuo 2010 iki 2016 metų buvo 17 proc.
Besibaigiant 2015 metams, „Renault“ išmetamos anglies junginių apimtys(1), palyginti su 2010 metais, buvo sumažintos 17,2 proc. Tai padaryta dar nesulaukus numatyto termino – 2016 metų. Vien 2015 metais „Renault“ CO2 taršą sumažino tiek, kiek šio junginio per metus į atmosferą išmeta Barselonos dydžio(2) miestas.
„Groupe Renault“ anglies junginių emisija apima šiltnamio efektą sukeliančias dujas (didžiąja dalimi – CO2), kurios išskiriamos per visą automobilio gamybos ir naudojimo ciklą (automobiliui reikalingos energijos gamybą ir jo gamybai reikalingų medžiagų tiekimą); taršą, atsirandančią visos verslo veiklos metu (dizainas, gamyba, transportas, automobilio ir jo dalių pardavimas, taip pat verslo palaikymo funkcijos). Mažindama taršą anglies junginiais, „Renault“ kreipė dėmesį į visus šiuos aspektus.
Elektromobilis yra efektyvus ir rinkoje jau siūlomas atsakas į besikeičiančio klimato keliamus iššūkius: važiuodamas jis visiškai neišskiria CO2 dujų(3) ir jo bendroji tarša anglies junginiais jau yra mažesnė, nei atitinkamo, Europoje parduodamo automobilio su vidaus degimo varikliu, taršos vidurkis. Poveikis aplinkai bus dar labiau mažinamas, naudojant atsinaujinančius energijos šaltinius. Europoje „Renault“ tapo elektromobilių gamybos pionieriumi ir daugiausiai elektromobilių šioje rinkoje parduodančiu gamintoju. Dažniausiai Europoje perkamas elektromobilis ZOE dabar su viena akumuliatoriaus įkrova gali įveikti rekordinį 400 km nuotolį(4). Nuo 2011 metų „Renault“ elektromobilių į kelius išriedėjo per 100 000, atmosferą apsaugant nuo 125 000 tonų CO2 dujų taršos.
„Renault“ mažina taršą anglies junginiais visose savo veiklos sferose: gamyboje, projektavime, transporte, pardavimuose ir kt. „Renault“ nuolat gerina savo gamyklų energetinį efektyvumą, vis daugiau naudodama energijos iš atsinaujinančių šaltinių. Geras pavyzdys yra Maroke esanti Tanžero gamykla, kurioje įrengtas vietinės agrokultūros pramonės atliekas naudojantis biomasės katilas. Tai – vienintelė tokia gamykla automobilių pramonėje. 2015 metais 91 proc. gamyklos energijos poreikių buvo išgauti naudojant atsinaujinančios energijos šaltinius ir kartu išvengiant didesnės nei 90 000 tonų metinės CO2 taršos.

Prancūzijos aplinkos apsaugos ministerijoje vykusios ceremonijos metu „Groupe Renault“ buvo įteiktas tarptautinės organizacijos CDP įsteigtas Klimato lyderystės apdovanojimas. Jis teikiamas vertinant kompanijų pastangas mažinti taršą šiltnamio efektą sukeliančiomis dujomis. CDP apdovanojimų programa analizuoja tūkstančių visame pasaulyje esančių kompanijų duomenis, vertindama jų pastangas mažinti taršą anglies junginiais.
„Groupe Renault“ prisijungė prie A lygos kompanijų, kurias CDP pripažino pasauliniais lyderiais kovoje su klimato atšilimu. Atstovaudama 827 investuotojams, kurių aktyvų vertė sudaro apie 100 milijardų dolerių, CDP kiekvienais metais paskelbia A lygos sąrašą. Jis sudaromas remiantis detalia, daugiau nei 2 000 kompanijų iš viso pasaulio ir visų verslo sektorių apimančia anglies junginių taršos mažinimo analize.
„Mes esame pagerbti didžiausiu A lygio įvertinimu už mūsų pastangas, kovojant su pasauliniu klimato atšilimu. „Renault“ buvo pirmasis automobilių gamintojas, viešai paskelbęs apie savo tikslus mažinant taršą anglies junginiais ir vienas pirmųjų, skyręs dideles investicijas ir ėmęs plėtoti masėms skirtų elektromobilių gamybą. Toliau tobulindami savo elektromobilius, pavyzdžiui, akivaizdžiai didindami su viena akumuliatoriaus įkrova įveikiamą atstumą, mes judame pirmyn savo tikslo link – pasiekti ilgalaikį ir esminį taršos anglies junginiais sumažinimą“, – sakė Jeanas-Philippe Hermine, „Groupe Renault“ strateginės aplinkosaugos planavimo viceprezidentas.
Tvirtai laikydamasi atsakomybės aplinkosaugai, „Groupe Renault“ nuo 2010 iki 2016 metų bendrą aplinkos taršą anglies junginiais sumažino per 17 proc.
Taršos anglies junginiais sumažinimas yra aiškiai kompanijos strateginiuose planuose perteikiamas svarbiausias „Renault“ tikslas. Jis vertinamas kaip galimybių indikatorius, kaip visų kompanijos funkcijų valdymo orientyras, siekiant pagerinti aplinkos apsaugą ir sumažinti energijos sąnaudas.
2011 metais „Renault“ tapo pirmuoju automobilių gamintoju, viešai paskelbusiu apie užsibrėžtą konkretų tikslą – iki nustatyto kiekio sumažinti taršą anglies junginiais. Pirmasis tikslas buvo iki 2013 metų kiekvienam pasaulinėje rinkoje parduotam automobiliui tenkančią bendrąją taršą anglies junginiais sumažinti 10 procentų. Pasiekęs šį tikslą, „Renault“ toliau tęsė taršos mažinimo programą, iki 2016 metų kiekvienais metais šį rodiklį mažinant po 3 procentus. Taigi taršos anglies junginiais mažinimo planas nuo 2010 iki 2016 metų buvo 17 proc.
Besibaigiant 2015 metams, „Renault“ išmetamos anglies junginių apimtys(1), palyginti su 2010 metais, buvo sumažintos 17,2 proc. Tai padaryta dar nesulaukus numatyto termino – 2016 metų. Vien 2015 metais „Renault“ CO2 taršą sumažino tiek, kiek šio junginio per metus į atmosferą išmeta Barselonos dydžio(2) miestas.
„Groupe Renault“ anglies junginių emisija apima šiltnamio efektą sukeliančias dujas (didžiąja dalimi – CO2), kurios išskiriamos per visą automobilio gamybos ir naudojimo ciklą (automobiliui reikalingos energijos gamybą ir jo gamybai reikalingų medžiagų tiekimą); taršą, atsirandančią visos verslo veiklos metu (dizainas, gamyba, transportas, automobilio ir jo dalių pardavimas, taip pat verslo palaikymo funkcijos). Mažindama taršą anglies junginiais, „Renault“ kreipė dėmesį į visus šiuos aspektus.
Elektromobilis yra efektyvus ir rinkoje jau siūlomas atsakas į besikeičiančio klimato keliamus iššūkius: važiuodamas jis visiškai neišskiria CO2 dujų(3) ir jo bendroji tarša anglies junginiais jau yra mažesnė, nei atitinkamo, Europoje parduodamo automobilio su vidaus degimo varikliu, taršos vidurkis. Poveikis aplinkai bus dar labiau mažinamas, naudojant atsinaujinančius energijos šaltinius. Europoje „Renault“ tapo elektromobilių gamybos pionieriumi ir daugiausiai elektromobilių šioje rinkoje parduodančiu gamintoju. Dažniausiai Europoje perkamas elektromobilis ZOE dabar su viena akumuliatoriaus įkrova gali įveikti rekordinį 400 km nuotolį(4). Nuo 2011 metų „Renault“ elektromobilių į kelius išriedėjo per 100 000, atmosferą apsaugant nuo 125 000 tonų CO2 dujų taršos.
„Renault“ mažina taršą anglies junginiais visose savo veiklos sferose: gamyboje, projektavime, transporte, pardavimuose ir kt. „Renault“ nuolat gerina savo gamyklų energetinį efektyvumą, vis daugiau naudodama energijos iš atsinaujinančių šaltinių. Geras pavyzdys yra Maroke esanti Tanžero gamykla, kurioje įrengtas vietinės agrokultūros pramonės atliekas naudojantis biomasės katilas. Tai – vienintelė tokia gamykla automobilių pramonėje. 2015 metais 91 proc. gamyklos energijos poreikių buvo išgauti naudojant atsinaujinančios energijos šaltinius ir kartu išvengiant didesnės nei 90 000 tonų metinės CO2 taršos.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų