Viena pagrindinių priežasčių, kodėl „Renault Sport“ inžinieriai pradėjo darbuotis prie šios beprotiškos ir įdomios „Clio RS“ modifikacijos - noras susigrąžinti karaliaus titulą iš „Volkswagen“, kuri šiuo metu didžiuojasi turinti greičiausią priekiniais ratais varomą automobilį.
Pirmuosius, bendro naudojimo keliams paruoštus prototipus išbandė didžiausių pasaulio leidinių atstovai ir po jų skatino „Renault Sport“ atstovus užbaigti likusius darbus ir pradėti ribotą serijinę gamybą. Daugelio ekspertų ir gerbėjų neišgąsdino net ir prognozuojama kaina, kuri būtų siekusi maždaug 45 tūkst. eurų.
Vis dėlto, koją šiam projektui pakišo naujasis „Alpine“ modelis, kurio gamyba vyks „Renault Sport“ būstinėje Prancūzijoje. Toje pačioje gamykloje, kurioje dienos šviesą išvysdavo „Renault Clio RS“ ir „Renault Megane RS“. „Renault“ vadovai nusprendė prioritetą skirti ne „Clio RS16“, o „Alpine“, kurio serijinėje gamyba turėtų prasidėti kitąmet.
Pasak „Renault Sport“ atstovų, jie norėjo išgelbėti projektą ir siūlė „Clio RS16“ serijinę gamybą pradėti 2018 metais, tačiau du metai yra per ilgas laiko tarpas. Iki tol turėtų pasirodyti naujos kartos „Renault Clio“, kuris taps nauju donoru būsimiems „Renault Sport“ kūriniams.