• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Renault“ ir „Nissan“ elektromobilių nuvažiuotas atstumas jau siekia daugiau kaip 841 milijoną kilometrų. Vaizdžiai kalbant, tai reikštų, kad apvažiuojant Žemės rutulį daugiau nei 20 000 kartų, nebereikėjo sunaudoti 53 milijonų litrų naftos, o į aplinką nebuvo išmesti 124 milijonai kilogramų anglies dioksido.
„Pagrindines aplinkos neteršiančių automobilių kartos kryptis diktuojame mes,“ – pareiškė „Renault-Nissan“ aljanso pirmininkas ir prezidentas Carlosas Ghosnas. „Tikimės, kad plečiantis įkrovimo punktų infrastruktūrai, šių automobilių paklausa ir toliau didės. O mes ilgam laikui visu 100 proc. liekame ištikimi įsipareigojimui gaminti visiškai aplinkos neteršiančią technologiją.“
Pirmuoju aljanso pagamintu elektromobiliu „Nissan LEAF“ važinėja Kalifornijos Silicio slėnyje dirbantis amerikiečių inžinierius Olivier Chalauhi. Šį automobilį  jis įsigijo 2010 m. gruodžio mėn., kai tik „LEAF“ debiutavo rinkoje.
Amerikietė universiteto magistrantė, įsigijusi „Nissan LEAF“ šio mėnesio pradžioje, tapo 100 000-ąja šio segmento kliente. Šiuo automobiliu jo savininkė važinėja į Atlantos (Džordžijos valstija) Keneso valstybinį universitetą.
„Jis rieda tiesiog puikiai. Nuostabu, džiaugiuosi neapsakomai!“ – pasidalijo savo įspūdžiais A. Howard.
„Tiesiog puiku, kad automobilis varomas elektra ir kad man, koledžo studentei, nereikia leisti pinigų dujoms,“ – pridūrė elektromobilio savininkė.
„Nissan LEAF“ – perkamiausias elektromobilis per visą elektromobilių istoriją
Perkamiausią pasaulyje elektromobilį „Nissan LEAF“ jau įsigijo daugiau nei 71 000 žmonių. „LEAF“ pardavimai sudaro daugiau nei pusę pasaulinės elektromobilių pardavimų apimties.

Alliance_50004_global_en

„Renault“ ir „Nissan“ elektromobilių nuvažiuotas atstumas jau siekia daugiau kaip 841 milijoną kilometrų. Vaizdžiai kalbant, tai reikštų, kad apvažiuojant Žemės rutulį daugiau nei 20 000 kartų, nebereikėjo sunaudoti 53 milijonų litrų naftos, o į aplinką nebuvo išmesti 124 milijonai kilogramų anglies dioksido.
„Pagrindines aplinkos neteršiančių automobilių kartos kryptis diktuojame mes,“ – pareiškė „Renault-Nissan“ aljanso pirmininkas ir prezidentas Carlosas Ghosnas. „Tikimės, kad plečiantis įkrovimo punktų infrastruktūrai, šių automobilių paklausa ir toliau didės. O mes ilgam laikui visu 100 proc. liekame ištikimi įsipareigojimui gaminti visiškai aplinkos neteršiančią technologiją.“
Pirmuoju aljanso pagamintu elektromobiliu „Nissan LEAF“ važinėja Kalifornijos Silicio slėnyje dirbantis amerikiečių inžinierius Olivier Chalauhi. Šį automobilį  jis įsigijo 2010 m. gruodžio mėn., kai tik „LEAF“ debiutavo rinkoje.
Amerikietė universiteto magistrantė, įsigijusi „Nissan LEAF“ šio mėnesio pradžioje, tapo 100 000-ąja šio segmento kliente. Šiuo automobiliu jo savininkė važinėja į Atlantos (Džordžijos valstija) Keneso valstybinį universitetą.
„Jis rieda tiesiog puikiai. Nuostabu, džiaugiuosi neapsakomai!“ – pasidalijo savo įspūdžiais A. Howard.
„Tiesiog puiku, kad automobilis varomas elektra ir kad man, koledžo studentei, nereikia leisti pinigų dujoms,“ – pridūrė elektromobilio savininkė.
„Nissan LEAF“ – perkamiausias elektromobilis per visą elektromobilių istoriją
Perkamiausią pasaulyje elektromobilį „Nissan LEAF“ jau įsigijo daugiau nei 71 000 žmonių. „LEAF“ pardavimai sudaro daugiau nei pusę pasaulinės elektromobilių pardavimų apimties.

Alliance_50004_global_en

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2011 m. „Nissan LEAF“ pelnė pasaulio ir Europos metų automobilio titulą, o Japonijoje metų automobiliu jis pripažintas ir 2011 m., ir 2012 m.
Daugiau nei 80 proc. „LEAF“ įsigijusių pirkėjų juo pakeitė turėtą kitų automobilių gamintojų transporto priemonę. Taigi „LEAF“ tapo novatoriškiausiu „automobiliu-užkariautoju“. Dauguma klientų teigia, kad „LEAF“, kuris faktiškai visiškai nenaudoja benzino, yra puikus jų turėto tradicinio kasdienėms reikmėms naudojamo automobilio pakaitalas.
Daugiausia „Nissan LEAF“ parduota Jungtinėse Amerikos Valstijose – apie 30 000, Japonijoje – 28 000, o Europoje – maždaug 12 000 vienetų.
Trijuose Jungtinių Amerikos Valstijų miestuose – San Franciske, Sietle ir Honolulu – automobilis „LEAF“ tapo vienu iš dešimties perkamiausių automobilių.
Norvegijoje „LEAF“ irgi pateko į perkamiausiųjų dešimtuką bei tapo populiariausiu „Nissan“ modeliu. Nuo 2011 m. šioje šalyje „LEAF“ įsigijo daugiau nei 4600 žmonių. Norvegijoje elektromobiliams netaikomas pridėtinės vertės mokestis (PVM) ir kelių mokesčiai, jiems leidžiama važiuoti autobusams skirtomis eismo juostomis, o už jų statymą aikštelėse nereikia mokėti.

nissan_leaf_29


„Renault“ – Europos elektromobilių rinkos lyderis, siūlantis visą jų asortimentą
Nuo pat pirmojo modelio – „Kangoo Z.E.“ – pardavimų pradžios 2011 m. pabaigoje, „Renault“ jau pardavė apie 30 000 elektromobilių. 2012 m. „Kangoo Z. E.“ išrinktas tarptautiniu metų furgonu.
Bendrovė „Renault“ – Europos elektromobilių rinkos lyderė, užimanti 61 proc. visos rinkos (įskaitant „Twizy“). Didžiausios „Renault“ rinkos Europoje – Prancūzija, Vokietija ir Italija.
Be „Kangoo Z. E.“ „Renault“ siūlo ir sedaną „Fluence Z. E.“, dvivietį keleivinį „Twizy“ ir šįmet rinkai pateiktą vidutinės klasės automobilį „ZOE“.
„Twizy“ tapo perkamiausiu „Renault“ automobiliu: nuo 2012 m. pradžios, kai šie automobiliai pasirodė rinkoje, jau paduota 11 000 vienetų.
Įkrautas „Renault ZOE“ gali nuvažiuoti 210 km (NEDC ciklas). Po to, kai Prancūzijos vyriausybė priėmė sprendimą už elektromobilio pirkimą išmokėti 7000 eurų subsidiją, šių elektromobilių mažmeninė kaina (be akumuliatoriaus) yra nuo 13 700 eurų. Kitų Europos šalių rinkose „ZOE“ pasirodė kovo mėnesį ir nuo to laiko jau parduota 5000 vienetų.
Pažadas ateičiai – jokios aplinkos taršos
„Renault-Nissan“ aljansas – elektromobilių gamintojų lyderis, kuris lieka ištikimas savo įsipareigojimui ateityje gaminti tik aplinkos neteršiančius automobilius, įkraunamus vien tik iš atsinaujinančios energijos šaltinių.
Įkraunamų automobilių energija slypi ličio jonų akumuliatoriuje, kuris, nepriklausomai nuo jo pardavimo šalies, visur atitinka arba pranoksta aplinkos apsaugos ir saugumo standartus. Šios transporto priemonės paprastai įkraunamos bet kokiame viešame įkrovimo punkte, tačiau per naktį jas galima įkrauti ir naudojant vairuotojo namuose, garaže ar statymo vietoje esančią įrangą.
Skatindamas aktyviau naudoti elektromobilius, „Renault-Nissan“ aljansas daug dirba ir su įvairių pasaulio šalių valdžios įstaigomis, komunalinių paslaugų bendrovėmis bei kitomis institucijoms, kad šios dar labiau išplėtotų įkrovimo taškų, kuriuose vairuotojai per mažiau nei pusvalandį savo automobilį galėtų įkrauti nuo nulinio taško iki 80 proc. jo galios, tinklą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų