Kartu su naujausios kartos „Master“ pristatymu 2010 m. įvyko ir specialiai „Renault“ mikroautobusui sukurto „M9T“ variklio premjera. Šį Kleone gaminamą 2,3 l darbinio tūrio dCi motorą galima rinktis trijų galingumo lygių – 100, 125 arba 150 arklio galių. Šiais metais variklis buvo patobulintas ir dabar sunaudoja iki 0,6 l/100 km mažiau degalų. Anglies dioksido emisijos sumažėjo 16 g/km (dabar „L1H1“ 125 AG modifikacija sunaudoja 7,5 l/100 km, o anglies dvideginio išmetimas siekia 197 g/km).
„Renault Master“ (nuotr. Gamintojo)
Ieškantys aukštesnio komforto lygio salone gali rinktis naujas, paprasčiau naudojamas ir geresnių charakteristikų automagnetolas. Tarp „Comfort“ komplektavimo lygyje montuojamo „R-Plug&Radio“ grotuvo integruotų galimybių yra „Bluetooth“ ir „USB“ jungtys, tuo tarpu pasirenkamoji „R-Plug&Radio+“ versija taip pat turės ir CD grotuvą, galimybę groti MP3 įrašus bei atskirą ekraną.
Tarp papildomos įrangos esantys oriniai amortizatoriai komplektuojami su dauguma priekinių varančiųjų ratų modelių, nepriklausomai nuo variklio („Panel Vans“, „Chassis Cab“, „Chassis Double Cab“, „Platform Cab“), išskyrus 2,8 tonos sveriantį „GVW“ variantą.
Nuo pat pirmosios kartos 1980 m., „Renault“ mikroautobusas buvo gaminamas „SOVAB de Batilly“ gamykloje, Prancūzijoje. Čia 2356 darbuotojai taip pat surenka „Opel Movano“ ir „Nissan NV 400“ mikroautobusus.