Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Hot Hatch'ai yra tobuli automobiliai. Praktiški, kompaktiški, pigūs, puikiai valdomi, galingi ir esant reikalui - ekonomiški. Ne veltui sportiškų hečbekų segmentas kasmet sulaukia vis naujų narių, kurie vienaip ar kitaip stengiasi pranokti senbuvius.
Tiek Renault, tiek Opel(Vauxhall) yra šio segmento senbuviai. Renault galingus variklius į mažus hečbekus montuoja nuo pat devinto dešimtmečio, tuo tarpu Opel turi nemažai patirties automobilių sporte, kuri padeda kurti tokius modelius kaip Corsa OPC.
EVO žurnalo komanda nusprendė į bandymų poligoną atsivežti du labai įdomius sportiškus hečbekus : Renault Clio RS ir Opel Corsa OPC (D.Britanijoje Vauxhall Corsa VXR Clubsport).
Abudu automobiliai turi 1.6 litro turbininius motorus, kurie išvysto 200 arklio galių, tačiau kai ateina metas perjungti pavarą - prancūziška bandelė prašo paspausti mygtuką, kai tuo tarpu Opel turi tradicinę, mechaninę pavarų dėžę.
Kaip manote, kuris receptas yra geresnis ir jums priimtinesnis? Renault ar Opel?
Hot Hatch'ai yra tobuli automobiliai. Praktiški, kompaktiški, pigūs, puikiai valdomi, galingi ir esant reikalui - ekonomiški. Ne veltui sportiškų hečbekų segmentas kasmet sulaukia vis naujų narių, kurie vienaip ar kitaip stengiasi pranokti senbuvius.
Tiek Renault, tiek Opel(Vauxhall) yra šio segmento senbuviai. Renault galingus variklius į mažus hečbekus montuoja nuo pat devinto dešimtmečio, tuo tarpu Opel turi nemažai patirties automobilių sporte, kuri padeda kurti tokius modelius kaip Corsa OPC.
EVO žurnalo komanda nusprendė į bandymų poligoną atsivežti du labai įdomius sportiškus hečbekus : Renault Clio RS ir Opel Corsa OPC (D.Britanijoje Vauxhall Corsa VXR Clubsport).
Abudu automobiliai turi 1.6 litro turbininius motorus, kurie išvysto 200 arklio galių, tačiau kai ateina metas perjungti pavarą - prancūziška bandelė prašo paspausti mygtuką, kai tuo tarpu Opel turi tradicinę, mechaninę pavarų dėžę.
Kaip manote, kuris receptas yra geresnis ir jums priimtinesnis? Renault ar Opel?