Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„EVO“ žurnalo redaktorius ir įkūrėjas Harry Metcalfe turi neprastą automobilių kolekciją. Jo garaže stoviniuoja „Pagani Zonda“, „Lancia Delta“, „Lamborghini Countach“ ir dar keletas įspūdingų automobilių, tačiau ką tarp tokių transporto priemonių veikia mažasis „Renault Clio 182 Trophy“?
Pasak Harry Metcalfe, mažasis prancūzas yra tobulas karštasis hečbekas, kuriam iki šiol sunku prilygti. Dviejų litrų atmosferinis variklis, mechaninę pavarų dėžę, lenktyniniuose automobiliuose naudojami amortizatoriai ir hidraulinis vairo mechanizmas. Puikus receptas tokio tipo automobiliui.
Harry Metcalfe turi labai tvirtą ir argumentuotą nuomonę, kodėl šis hečbekas yra pats geriausias „hot hatch'as“.
„EVO“ žurnalo redaktorius ir įkūrėjas Harry Metcalfe turi neprastą automobilių kolekciją. Jo garaže stoviniuoja „Pagani Zonda“, „Lancia Delta“, „Lamborghini Countach“ ir dar keletas įspūdingų automobilių, tačiau ką tarp tokių transporto priemonių veikia mažasis „Renault Clio 182 Trophy“?
Pasak Harry Metcalfe, mažasis prancūzas yra tobulas karštasis hečbekas, kuriam iki šiol sunku prilygti. Dviejų litrų atmosferinis variklis, mechaninę pavarų dėžę, lenktyniniuose automobiliuose naudojami amortizatoriai ir hidraulinis vairo mechanizmas. Puikus receptas tokio tipo automobiliui.
Harry Metcalfe turi labai tvirtą ir argumentuotą nuomonę, kodėl šis hečbekas yra pats geriausias „hot hatch'as“.