„Renault“ automobilių atstovybės „Walter Franke“ vadovas, ieškodamas būdų kaip praskaidrinti niūrią kasdienybę, į atstovybėje esančias dirbtuves atvežė jau nebegaminamą „Clio“ universalą ir jį pavertė pilnaverčiu „R.S.“ modeliu.
Tai reiškia, jog kompaktiškas universalas gavo 1,6 litro, 220 arklio galių išvystantį variklį bei dvigubą sankabą turinčią transmisiją. Kartu su šiais ingredientais atkeliavo ir „Clio R.S.“ randamą „Akrapovič“ išmetimo sistemą.
Prie projekto plušėję specialistai sugebėjo praktiškai visus komponentus perkelti iš donoru tapusio hečbeko į štai šį universalą. Priekinė ir galinė ašis, pakabos elementai ir netgi interjero dalys buvo perkeltos iš „Clio R.S.“ hečbeko į universalą.
Ir žinoma, geriausia dalis yra ta, jog automobilis praėjo griežtą sertifikacijos procesą bei gavo oficialų leidimą važinėti bendro naudojimo keliais. Fantastika, ar ne?
Pasidžiaugę savo naujuoju kūriniu ir leidę „Clio R.S.“ universalu pasidžiaugti ištikimiausiems atstovybės klientams, dabar projekto autoriai nusprendė, jog „Clio R.S.“ privalo surasti automobilių entuziastą, kuris apie tokį modelį svajojo visą savo gyvenimą.
Gal dabar atėjo metas sukurti „Megane R.S.“ universalą? Ar netgi – „Talisman R.S.“ universalą?