Šiuo metu „Renault Sport“ inžinierių kūrinys bus komplektuojamas tik su 1,8 litro darbinio tūrio, 4 cilindrų benzininiu jėgos agregatu, kuris išvystys 280 arklio galių ir 390 Nm sukimo momentą. Vėliau „Megane RS“ modelių gamą papildys „Trophy“ versija, kurios ratus suks 300 arklio galių išvystanti širdis, o jos įsiūtį bandys suvaldyti standesnė pakaba bei riboto praslydimo diferencialas.
Palyginus su standartiniu modeliu, sportiškoji „R.S“ tapo platesnė. Priekyje ratų arkos tapo 60 milimetrų platesnės, o gale - 45 milimetrais. Už jų slepiasi plačios, žemos profilio padangos, „Torsen“ riboto praslydimo diferencialas, specialiai šiam modeliui pagaminta išmetimo sistema bei ne dėl grožio sumontuotas galinis difuzorius, kuris iš tikrųjų veikia ir atlieka savo funkciją - padeda padidinti automobilio stabilumą.
Kaip ir praėjusios kartos „Megane R.S“ taip ir naujasis modelis naudoja „McPherson“ tipo priekinę pakabą, kuri buvo patobulinta „Renault Sport“ inžinierių. Vietoj įprastinio vientisos konstrukcijos pakabos lanksto, „„Renault“ pakaba turi du atskirus : vienas fiksuotas prie statramsčio, o kitas sukiojasi pagal automobilio važiavimo kryptį. Dauguma priekinės pakabos komponentų yra pagaminti iš aliuminio ir yra 3 kartus standesni už standartinio modelio komponentus, o tai reiškia, jog priekinė pakaba gali atlaikyti žymiai didesnius krūvius.
Už „Renault Megane R.S“ važiuoklės tobulinimą atsakingas Antoine Frey teigia, jog naujasis modelis yra 20 vikresnis už senąjį „Megane R.S“. Nors tai tik skaičius, tačiau senąjį modelį vairavę automanai turėtų suprasti kokio lygio atletas jų laukia kitąmet, kuomet jis pasirodys „Renault“ atstovybėse.
Naujasis modelis nenaudoja elektroninio riboto praslydimo diferencialo, kuris negali atlaikyti labai stiprių krūvių, nes jis tiesiog perkaista. Atsižvelgdami į tai, jog didžioji dalis „Megane R.S“ vairuotojų šį automobilį naudoja lenktynių trasoje, naujasis modelis naudoja tradicinį, mechaninį „Torsen“ riboto praslydimo diferencialą, kuris pakeitė „GKN“ specialistų gamintą komponentą. „Torsen“ analogas yra efektyvesnis ir esant reikalui gali iki 45% variklio galios siųsti į bet kurį priekinį, pradėjusį slystį, ratą.
Riboto praslydimo diferencialą bus galima užsisakyti tik modeliuose su „Cup“ pakabos konfigūracija. Modelis su šia pakabos konfigūracija atkeliaus su 19 colių ratlankiais, kurie bus apauti 245/35 „Bridgestone“ padangomis, 10 procentų standesnėmis spyruoklėmis ir itin lengvais bei rimtesnius išbandymus sugebančiais atlaikyti stabdžių diskais.
Modelis | Renault Megane RS |
Variklis | 1.8 Energy TCe |
Variklio tūris (cm3) | 1798 |
Cilindrų/vožtuvų skaičius | 4/16 |
Maksimali galia (AG) | 280/6000 |
Maksimalus sukimo momentas (Nm) | 390/2400-4800 |
Pavarų dėžė | 6 mechaninė |
Maks.greitis | 250 |
Akceleracija | 5,8 |
Svoris | 1430 |
Kaina Lietuvoje | 29 240 |
Pagrindinių konkurentų duomenys:
Modelis | Hyundai i30 N | Honda Civic Type R | Seat Leon Cupra | Peugeot 308 GTi | Volkswagen Golf GTI |
Variklis | 2.0 T-GDI | 2.0 VTEC Turbo | 2.0 TSI | 1.6 THP | 2.0 TSI |
Variklio tūris (cm3) | 1998 | 1996 | 1984 | 1598 | 1984 |
Cilindrų/vožtuvų skaičius | 4/16 | 4/16 | 4/16 | 4/16 | 4/16 |
Maksimali galia | 274/6000 | 320/6500 | 300/5500-6200 | 270/6000 | 245/ 5000-6700 |
Maksimalus sukimo momentas | 353/1450-4700 | 400-2500-4500 | 380/1800-5500 | 330/1900 | 370/1600-4300 |
Pavarų dėžė | 6 Mechaninė | 6 Mechaninė | 6 Mechaninė | 6 Mechaninė | 6 Mechaninė |
Maks. greitis | 250 | 272 | 250 | 250 | 250 |
Akceleracija | 6,1 | 5,7 | 5,8 | 6,0 | 6,2 |
Svoris | 1429 | 1376 | 1395 | 1205 | 1387 |
Kaina Lietuvoje | 27 990 | 36 190 | 30 838 | 30 900 | 29 459 |