Techninė automobilio dalis pasikeitė minimaliai. Nuo šiol „Clio RS“ bus siūlomas su dviem 1.6 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų motoro galių lygiais : 200 AG ir 220 AG. Nepriklausomai nuo pasirinktos versijos, automobilis bus komplektuojamas su „Getrag“ šešių laipsnių, dvigubą sankabą turinčia pavarų dėže.
Atnaujintas modelis pasiūlys dar vieną naujovę. Kiekvienas „Clio RS“ pirkėjas galės pasirinkti vieną iš trijų pakabos konfigūracijų : standartinės, „Cup“ ir „Trophy“. Aukso viduriuku turėtų tapti „Cup“ pakabos konfigūracija, kuri neturėtų būti per standi naudojant automobilį kiekvieną dieną.
Tuo tarpu „Trophy“ konfigūracija automobilio pakabą sužemins 20 milimetrų priekyje, 10 milimetrų gale, bus sumontuoti standesni amortizatoriai.
Be to, kiekvienas „Clio RS“ pirkėjas galės užsisakyti specialiai šiam modeliui pagamintą „Akrapovič“ išmetimo sistemą.
Atnaujintas prancūziškas hečbekas iki 100 km/val. įsibėgės per 6.6 sekundės ir pasieks 235 km/val. maksimalų greitį.