• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmą kartą pristatytas Kolumbijoje 2016 metais ir sulaukęs milžiniško pasisekimo Pietų Amerikos pikapų rinkoje, naujasis „Renault Alaskan“ jau rugsėjo mėnesį pasieks ir didžiųjų Europos šalių rinkas. Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse naujojo „Alaskan“ kaina prasidės nuo 24 tūkst. 950 eurų (be PVM), 190 AG versija su mechanine transmisija kainuos nuo 28 tūkst. 980 eurų (be PVM), versija su automatine pavarų dėže – nuo 30 tūkst. 750 eurų (be PVM).

Pirmą kartą pristatytas Kolumbijoje 2016 metais ir sulaukęs milžiniško pasisekimo Pietų Amerikos pikapų rinkoje, naujasis „Renault Alaskan“ jau rugsėjo mėnesį pasieks ir didžiųjų Europos šalių rinkas. Lietuvoje ir kitose Baltijos šalyse naujojo „Alaskan“ kaina prasidės nuo 24 tūkst. 950 eurų (be PVM), 190 AG versija su mechanine transmisija kainuos nuo 28 tūkst. 980 eurų (be PVM), versija su automatine pavarų dėže – nuo 30 tūkst. 750 eurų (be PVM).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įspūdingas vienos tonos keliamosios galios pikapas pasižymi raumeningomis ir atletiškomis kėbulo linijomis bei įstabiu priekinės dalies dizainu. „Alaskan“ derina tvirtą sudėjimą su išskirtiniu vairavimo komfortu, kurį užtikrina pažangi penkių svirčių galinė pakaba ir tvirtas, uždaro skerspjūvio rėmas. „Alaskan“ yra galingas, išmaniai sukurtas automobilis, išskirtines pravažumo savybes suderinantis su geriausia klasėje degalų ekonomija, dėl po kapotu esančio 2,3 litro darbinio tūrio „Renault dCi“ variklio. Šis pikapas yra tobulas laisvalaikio palydovas ar kasdienio naudojimo automobilis, patenkinantis net profesionalių klientų poreikius.

REKLAMA


Renault Alaskan


Profesionaliems rangovams, prekybininkams ir žemės savininkams dažnai reikia tvirtos ir universalios transporto priemonės, gebančios gabenti didelius ir sunkius krovinius bei patogiai ir komfortiškai keliauti su kolegomis ar šeimos nariais.


Galima rinktis iš daugybės pikapo „Alaskan“ konfigūracijų, kurios geriausiai atitinka verslo klientų, dirbančių statybų, krovinių pervežimo ar medicinos srityse, poreikius (daugiau – 4 skyriuje).

REKLAMA
REKLAMA

Dažnai individualioms reikmėms klientai pageidauja erdvaus automobilio, aprūpinto gausia įranga ir patogumu nenusileidžiančio lengvajam keleiviniam automobiliui, kuris užtikrintų komfortą kasdienėse kelionėse. Tuo pačiu jie ieško transporto priemonės, turinčios itin didelę krovinių skyriaus erdvę ir pasižyminčios dideliu tempimo pajėgumu bei puikiomis pravažumo savybėmis, leidžiantis į laisvalaikio nuotykius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Alaskan


„Alaskan“ yra išties tvirtas automobilis, kuris dėl išmanių dizaino ir technologinių sprendimų lengvai pritaikomas kiekvieno poreikiams ir net pačioms ekstremaliausioms naudojimo sąlygoms. Galingas „Renault 2.3 dCi“ variklis išskirtinai aukštą sukimo momentą suderina su geriausia klasėje degalų ekonomija ir itin mažomis emisijomis. „Alaskan“ pasižymi išskirtinėmis pravažumo savybėmis, todėl tobulai tinka leistis į bet kokius išbandymus ir nuotykius. „Alaskan“ siūlomos nuodugniai apgalvotos ir intuityvios technologijos tokios kaip 360° kampu vaizdą apimančios kameros, leidžiančios matyti visą supančią aplinką.

REKLAMA

Vos 6,3 l/100 km vidutinės degalų sąnaudos irCO2 emisija, siekianti tik 167 g/km, leidžia „Alaskan“ pasigirti geriausia ekonomija visame segmente, kurią garantuoja keturių cilindrų dyzelinis variklis su dvigubais turbokompresoriais, naudojamas „Renault Master“ gamoje. Dvigubo turbokompresoriaus technologija veikia mažai turbinai suteikiant tolygų greitėjimą esant mažiems variklio sūkiams, o didesnei turbinai užtikrinant galią, pasiekus didesnius variklio sūkius.

REKLAMA


Alaskan


Komplektuojamas su šešių laipsnių mechanine arba septynių laipsnių automatine transmisija, „Alaskan“ savo klasėje pasižymi geriausia akceleracija ir efektyvumu.


Prie stulbinančių variklio ypatybių prisideda sumažinta vožtuvų trintis, sumažintos vidutinės degalų sąnaudos ir padidintas aušinimo sistemos efektyvumas bei įdiegta efektyviai veikianti variklio valdymo programa.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Pikapas „Alaskan“ yra sukurtas įveikti bet kokią kelio dangą ar reljefą ir yra tobulas palydovas išsileidžiant tyrinėti net klastingiausius takus ar atšiauriausias vietoves.


„Alaskan“ turi tris ratų pavaros režimus: 2WD (galiniai varantieji ratai), 4H ir 4LO (visi varantieji ratai).


Galinių varančiųjų ratų (2WD) režimas labiausiai tinkamas kasdieniam važinėjimui asfaltuotais keliais – jis garantuoja geresnę degalų ekonomiją ir geresnį valdymą.

REKLAMA

Keturių varančiųjų ratų (4H) režimas veikia važiuojant ne didesniu nei 100 km/val. greičiu ir gali būti įjungiamas važiuojant ne didesniu nei 60 km/val. greičiu. Šis režimas tinkamas, kai iš dalies prarandamas sukibimas su keliu (pvz., važiuojant per akmenis ar šlapiu keliu).

REKLAMA

Trečiasis režimas, 4LO, įjungiamas automobiliui sustojus, kai visiškai prarandamas sukibimas su keliu (pvz., važiuojant smėliu, sniegu, giliu purvu).



Alaskan


Ratų pavaros režimams, užtikrinantiems optimalų pravažumą bet kokiomis sąlygomis, antrina daugybė automobilio valdymo pagalbinių sistemų, kurios tik patvirtina išties nuotykiams nusiteikusį „Alaskan“ charakterį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Elektronikos kontroliuojamas sumažinto slydimo diferencialas (eLSD) su visų ratų pavara suteikia galimybę važiuoti saugiau ir ypač užtikrintai. Ši pažangi sistema turi stabdžių jutiklius, kurie nuolat stebi ratų sukimosi greitį. Sistemai nustačius, kad vieno tilto ratai sukasi greičiau nei kito, trumpam įjungiami stabdžiai, taip sulėtinant greičiau besisukančius ratus, pagerinant sukibimą, stabilumą posūkiuose ir užtikrinant didesnį saugumą.

REKLAMA

Itin sudėtingoms situacijoms numatytas mechaninis galinio diferencialo blokavimo mechanizmas, įjungiamas rankiniu būdu. Ši sistema padeda užtikrinti optimalų ratų sukibimą su paviršiumi, pavyzdžiui, važiuojant smėliu ar slidžiu keliu. Įjungus galinio diferencialo blokavimą, abu galiniai ratai yra varomi vienoda jėga ir sukasi tuo pačiu greičiu, taip optimaliai padidinant sukibimą.

REKLAMA

Pagalbinė pajudėjimo į įkalnę sistema (HSA) pradedant judėti įkalnėje trumpam įjungia stabdžius, apsaugodama automobilį nuo riedėjimo atgal, o pagalbinė važiavimo nuokalne sistema (HDC) leidžiantis nuolydžiu kontroliuoja stabdžius, palaikydama nustatytą riedėjimo greitį, taip užtikrindama didesnį saugumą ir vairavimo komfortą.

REKLAMA
REKLAMA

„Alaskan“ taip pat komplektuojamas su stabdžių antiblokavimo (ABS) ir elektronine stabdymo jėgos paskirstymo (EBD) sistemomis, traukos kontrolės sistema (TCS), elektroninė stabilumo kontrolės sistema (ESP) ir avarinio stabdymo pagalbos sistema (EBA).Saugumą užtikrina septynios oro pagalvės: vairuotojo ir keleivio priekinės oro pagalvės, dvi šoninės ir dvi užuolaidinės bei vairuotojo kelių oro pagalvė.


Netrukus „Alaskan“ bus galima įsigyti ir su aktyvia avarinio stabdymo sistema (AEB), kuri, važiuojant greičiau nei 30 km/val. greičiu, priekyje sumontuoto radaro pagalba išmatuoja atstumą nuo priešais važiuojančios transporto priemonės, o pernelyg prie jos priartėjus, garsiniais ir vaizdiniais signalais įspėja vairuotoją bei ragina stabdyti. Jeigu vairuotojas ignoruoja įspėjimą arba nepakankamai stabdo, aktyvioji avarinio stabdymo sistema įsijungia ir pati stabdo automobilį.


„Alaskan“ versija su dviguba kabina („double-cab“) ir keturiais varančiaisiais ratais Europoje prekyboje pasirodys jau šį mėnesį.


Galimų modelio versijų gama bus plečiama atsižvelgiant į kiekvienos rinkos vartotojų poreikius ir lūkesčius.


„Alaskan“ pikapai gaminami „Nissan“ gamykloje Barselonoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų