Naujausiais Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) duomenimis, šalies reklamos rinka vis dar išgyvena sunkiausią laikotarpį – per trejus paskutinius metus kūrybinės ir žiniasklaidos planavimo agentūros patyrė vidutiniškai 50 proc. kritimą.
Kaip teigia KOMAA valdybos pirmininkas Gintaras Šeputis, kūrybinės šalies agentūros, lyginant šiuos ir 2007 m., vidutiniškai patirs apie 45 proc. kritimą.
Didžiausias vienos iš kūrybinių agentūrų apyvartos smukimas, lyginant su 2007 m., šių metų pabaigoje sieks net 84 proc.
Pasak G. Šepučio, remiantis KOMAA narių pateiktais duomenimis, žiniasklaidos planavimo agentūrų veiklos rezultatai atspindi dar labiau neigiamą tendenciją – šia veikla užsiimančios asociacijos narės per tris paskutinius metus patyrė didžiausią kritimą per visą savo gyvavimo laiką. Žiniasklaidos planavimo įmonės, lyginant su 2007 m., prognozuoja 65 proc. apyvartų kritimą.
Kaip rodo KOMAA surinkti duomenys, neskaitant vienos veiklą sustabdžiusios žiniasklaidos planavimo agentūros, didžiausias analogiška veikla užsiimančios agentūros apyvartos kritimas per paskutinius trejus metus gali siekti 80 proc.
Anot G. Šepučio, šalies reklamos paslaugas teikiančios įmonės šiais metais, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, numato iki 20 proc. kritimą.
Lietuvos komunikacijos agentūrų asociaciją Lietuvoje vienija 21 kūrybinė bei žiniasklaidos planavimo paslaugas teikianti įmonė.