„Sakoma, kad gerai istorijai faktai nesukliudys, bet reklamai – gali. Ar prekybos tinklų reklamos rodo tiesą, nesunku patikrinti kiekvienam – tiesiog parduotuvėje susirinkti reklamuojamą pirkinių krepšelį. Mes tą padarėme ir paaiškėjo, kad tikroji realybė yra kitokia nei bandoma pateikti. Vietoj reklamoje rodomų 31,24 Eur už tas pačias prekes iš tiesų sumokėjome 22,25 Eur, t. y., net 29 proc. mažiau ir beveik tiek pat kaip išreklamuotas „pigiausias“ krepšelis. Ir visa „gudrybė“ – paprasčiausiai panaudojome „Iki“ lojalumo kortelę. Ji išties „Iki“ stebuklas, kuriuo kasdien mėgaujasi būriai pirkėjų. Beje, ja naudodamiesi su gera nuolaida gali nusipirkti kasdien tūkstančius prekių, o ne 15“, – sako Vaida Budrienė, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovė.
Su „Iki“ lojalumo kortele pirkėjai realiai sutaupo kiekvieną savaitę – sulaukia solidžių nuolaidų daugiau nei 3000 prekių. Be to, gali rinktis iš ypač plataus gerų kainų prekių asortimento, kuriuo garsėja „Iki“ tinklas. Pasirinkime – ne 15 produktų, kaip siūlo reklaminiais triukais žaidžiantys konkurentai, bet tiek privačios etiketės, tiek gausybė geidžiamiausių pasaulyje prekių ženklų.
Kad būtent taip pirkėjams apsipirkti verta, rodo skaičiai. Pavasarį atnaujinus „Iki“ lojalumo programą į iki tol dar neregėtą Lietuvoje, jos naudomis parduotuvių lankytojai jau pasinaudojo arti milijono kartų, jiems išdalyta prizų už pusę milijono eurų.
„Mes vertiname ištikimus savo pirkėjus, todėl jiems atsidėkojame. Nuolat tobuliname lojalumo programą, kad ji iš tiesų pirkėjams padėtų taupyti, įtrauktų, būtų patraukli, o ne tiesiog pamiršta programėlė telefone. Regis, kiti prie lojalumo programos privalumų nėra įpratę, todėl pamiršo jais pasinaudoti „Iki“ parduotuvėje. Kviečiame išbandyti ir pasisemti idėjų, kaip lojaliems pirkėjams suteikti realios naudos“, – sako V. Budrienė.
Taškus maino į prizus, nuolaidas ar žaidimą be pralaimėjimų
Pasak V. Budrienės, žaidimu grįsta „Iki“ lojalumo programa kurta taip, kad ja naudotis būtų itin lengva, įdomu, o svarbiausia – pirkėjai sulauktų būtent jiems vertingiausių pasiūlymų.
Programos esmė labai paprasta – nieko papildomai daryti nereikia. Vien apsiperkant „Iki“ parduotuvėje kaupiami taškai. Papildomai pirkėjai jų gauna dalyvaudami dienos, savaitės, mėnesio ir metų iššūkiuose. Sukauptus taškus galima panaudoti net keturiais būdais.
„Nemažai klientų aktyviai dalyvauja iššūkiuose, taupo taškus dideliems prizams – „Taškotekoje“ juos galima iškeisti net į išmanųjį telefoną ar paspirtuką. Kita dalis žmonių nori pigiau apsipirkti kas dieną ir noriai naudoja taškus kaip nuolaidą krepšeliui“, – sako „Iki“ komunikacijos vadovė.
Pirkėjai, kurie nelinkę taupyti taškų dideliam prizui, mėgsta rinktis specialaus žaidimo „Laimės taškai“ bilietus, kurie visi yra laimingi – galima laimėti papildomų taškų, nuolaidų prekėms ir pan. Taip pat nemažo populiarumo sulaukia galimybė įsigyti produktų vos už 1 centą. Jie kiekvieną savaitę vis keičiasi.
Ji pažymi, kad iki šiol Lietuvoje dar nematyta programa-žaidimas turi ir įprastas naudas, kurias vertina pirkėjai. „Iki“ lojalumo programos dalyviams skirti išskirtiniai pasiūlymai su nuolaidomis, jie gali taupyti ne tik „Iki“ parduotuvėse, bet ir pramogaujant ar apsiperkant kitur, mat nuolaidų suteikia partneriai.
„Iki“ lojalumo programoje dalyvaujantys pirkėjai kiekvieną pirmadienį sulaukia asmeninių pasiūlymų su itin aktualiomis nuolaidomis, o gimtadienio proga jiems yra suteikiama nuolaida visam pirkinių krepšeliui „Iki“ parduotuvėse.