Siekdama tiksliau apibrėžti įgūdžių ir gebėjimų, kurie būtini vairuotojui ne tik išlaikyti vairavimo egzaminą, bet ir saugiai vairuoti, vertinimą, valstybės įmonė „Regitra“ pakeitė ir papildė vairavimo egzamino metu taikomus vertinimo kriterijus ir metodus.
„Regitros“ generalinio direktoriaus 2010 m. spalio 7 d. įsakymu Nr. V-116 patvirtintas „Motorinės transporto priemonės valdymo įgūdžių ir gebėjimų vertinimo kriterijų bei metodų aprašas“ įsigalios 2011 m. sausio 1 d. Aprašas bei jo Priedai Nr.1 ir Nr. 2 skelbiami „Regitros“ interneto tinklalapio skyriuje „Teisės aktai".
Trumpai apie esminius pokyčius. Nuo kitų metų pradžios nekritinė klaida bus ta, kai būsimasis vairuotojas, atlikdamas manevrą, tris kartus iš eilės įjungia atbulinės eigos pavarą. Dabar įjungti atbulinės eigos pavarą galima du kartus. Kritinė klaida yra ta, po kurios vairavimo egzaminas iš karto nutraukiamas. Nekritine klaida bus vertinama ir tai, kai egzaminuojamasis važiuoja 10-15 kilometrų per valandą (km/h) lėčiau negu leistina. Šiuo metu galioja nuostata – negalima važiuoti lėčiau negu 5-15 (km/h).
Nuo 2011 sausio 1d. kritine klaida bus vertinama, kai būsimasis vairuotojas egzamino metu 5 sekundes važiuoja nuspaudęs sankabos pedalą. Egzamino neišlaikys ir tie asmenys, kurie ilgiau negu 5 sekundes važiuoja įjungę neutralią pavarą. Kritine klaida bus vertinami egzaminuojamojo veiksmai, kai šis pradeda važiuoti palikęs įjungtą stovėjimo stabdį, du kartus nepaiso egzaminatoriaus įspėjimo ir greitai nepasitaiso.
Šiuo metu vairavimo egzaminą iš pirmo karto išlaiko vos pusė būsimų vairuotojų.