• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sulaukus daugiau kaip 1000 skundų, Pakistane iš eterio buvo pašalinta prezervatyvų reklama. Besiskundžiantieji tvirtino, kad tokia reklama yra netinkama per musulmonams šventą ramadano laikotarpį, rašo reuters.com

Sulaukus daugiau kaip 1000 skundų, Pakistane iš eterio buvo pašalinta prezervatyvų reklama. Besiskundžiantieji tvirtino, kad tokia reklama yra netinkama per musulmonams šventą ramadano laikotarpį, rašo reuters.com

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Reklamoje vaizduojama pora, besistebinti, kaip jų kaimynui pasisekė gauti tokią žavią žmoną. Vyras atskleidžia savo paslaptį parodydamas „Josh" kompanijos prezervatyvus. Žodis „Josh“, išvertus iš urdų kalbos, reiškia „susijaudinimas“.

REKLAMA

„Žmonės, kurie siuntė mums skundus, nenorėjo matyti tokios amoralios reklamos per televiziją ramadano metu. Jie prašė imtis veiksmų“, – teigė Pakistano žiniasklaidos reguliavimo tarnybos atstovas Fakharuddinas Mugharas.

Dėl daugybės skundų reklama iš televizijos eterio buvo pašalinta.

Pakistane daugelis žmonių išpažįsta islamą ir griežtai laikosi ramadano tradicijų.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų