Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Trasų dėlionė ralio organizatorių akimis šiek tiek primena žaidimą „Lego“ – iš tų pačių detalių kasmet surenkamas naujas kūrinys. „Rally Žemaitija 2022“ nėra išimtis: sportininkų laukia vežantys greičio ruožai, o fanams – puikiai žinomos, patogiai pasiekiamos ir dosniai emocijų atseikėjančios neoficialios žiūrovų zonos.
„Rally Žemaitija 2022“ trasų architektas bei saugumo viršininkas Edvinas Vašteris pasakodamas apie antrojo Lietuvos ralio čempionato etapo ypatumus atvirauja, kad šįkart greičio ruožai buvo dėliojami pagal pasiteisinusį algoritmą.
„Mes po kiekvienų varžybų stengdavomės sulaukti atgalinio ryšio ir sportininkų vertinimų apie trasas, jų būklę važiuojant antrą kartą, dangos pokyčius po smarkesnio lietaus ir daug panašių dalykų. Kadangi šiais metais po „Rally Žemaitija“ vėliava lenktynės vyksta devintą kartą, kaip ką kur daryti žinom tikrai neprastai. Todėl revoliucinių naujovių nebus – greičio ruožai nuo buvusių ankstesniais metais skirsis keletu modifikacijų, pakeistomis judėjimo kryptimis, naujomis starto ir finišo vietomis. Tačiau ekipažai, pas mus Kelmėje važiavę paskutinius trejus metus, turėtų jaustis kaip namuose“, – teigia E. Vašteris.
Tiesa, naujumo efektą sukurti ir netgi įnešti tam tikros sumaišties turėtų sprendimas dviejų paskutiniųjų pirmosios dienos greičio ruožų startą surengti prieš pat vidurnaktį. Į GR 5 apsiginklavęs papildomais žibintais ralio karavanas pasuks daugiau nei valandą po saulės laidos – 23 val. 20 min., o į GR 6 – 23 val. 45 min. T. y. tiek pirmieji ekipažai, tiek esantys rikiuotės gale, važiuosius visiškai vienodomis aklinos tamsos sąlygomis. Kaip taisyklė jos ypač gerai atskleidžia stenogramos sudarymo ir piloto-šturmano komunikavimo kokybę.
Dar vienu pokyčių katalizatoriumi gali tapti lietus. Meteorologai perspėja, kad tiek penktadienį, tiek šeštadienį dangus gali nė trupučio netapydamas atsukti debesų sklendes. Jei taip nutiks, natūraliai sudėtingas 13,58 km ilgio GR 8-10 tarp Karklėnų ir Pagių grasina tikru rimtu iššūkiu.
Vandeniu permirkęs kelias gali milžiniška čiuožykla paversti ir GR 12-14. „Rally Žemaitija 2022“ trasų saugumo viršininkas akcentuoja, kad šiame rajone (netoli Paginskių telmologinio draustinio) kelio pagrindas yra molingas, todėl išmirkęs tampa dramatiškai slidžiu ir dideliu greičiu skriejantį automobilį sugaudyti būna pasiutusiai sunku.
Bendras dvi dienas vyksiančių lenktynių greičio ruožų ilgis 114 kilometrų, padalintų į 14 atkarpų. Penktadienio pirmuosius 6 sportininkai įveiks po vieną kartą, o šeštadienį – visomis trasomis bus lekiama po du kartus.
Trasų dėlionė ralio organizatorių akimis šiek tiek primena žaidimą „Lego“ – iš tų pačių detalių kasmet surenkamas naujas kūrinys. „Rally Žemaitija 2022“ nėra išimtis: sportininkų laukia vežantys greičio ruožai, o fanams – puikiai žinomos, patogiai pasiekiamos ir dosniai emocijų atseikėjančios neoficialios žiūrovų zonos.
„Rally Žemaitija 2022“ trasų architektas bei saugumo viršininkas Edvinas Vašteris pasakodamas apie antrojo Lietuvos ralio čempionato etapo ypatumus atvirauja, kad šįkart greičio ruožai buvo dėliojami pagal pasiteisinusį algoritmą.
„Mes po kiekvienų varžybų stengdavomės sulaukti atgalinio ryšio ir sportininkų vertinimų apie trasas, jų būklę važiuojant antrą kartą, dangos pokyčius po smarkesnio lietaus ir daug panašių dalykų. Kadangi šiais metais po „Rally Žemaitija“ vėliava lenktynės vyksta devintą kartą, kaip ką kur daryti žinom tikrai neprastai. Todėl revoliucinių naujovių nebus – greičio ruožai nuo buvusių ankstesniais metais skirsis keletu modifikacijų, pakeistomis judėjimo kryptimis, naujomis starto ir finišo vietomis. Tačiau ekipažai, pas mus Kelmėje važiavę paskutinius trejus metus, turėtų jaustis kaip namuose“, – teigia E. Vašteris.
Tiesa, naujumo efektą sukurti ir netgi įnešti tam tikros sumaišties turėtų sprendimas dviejų paskutiniųjų pirmosios dienos greičio ruožų startą surengti prieš pat vidurnaktį. Į GR 5 apsiginklavęs papildomais žibintais ralio karavanas pasuks daugiau nei valandą po saulės laidos – 23 val. 20 min., o į GR 6 – 23 val. 45 min. T. y. tiek pirmieji ekipažai, tiek esantys rikiuotės gale, važiuosius visiškai vienodomis aklinos tamsos sąlygomis. Kaip taisyklė jos ypač gerai atskleidžia stenogramos sudarymo ir piloto-šturmano komunikavimo kokybę.
Dar vienu pokyčių katalizatoriumi gali tapti lietus. Meteorologai perspėja, kad tiek penktadienį, tiek šeštadienį dangus gali nė trupučio netapydamas atsukti debesų sklendes. Jei taip nutiks, natūraliai sudėtingas 13,58 km ilgio GR 8-10 tarp Karklėnų ir Pagių grasina tikru rimtu iššūkiu.
Vandeniu permirkęs kelias gali milžiniška čiuožykla paversti ir GR 12-14. „Rally Žemaitija 2022“ trasų saugumo viršininkas akcentuoja, kad šiame rajone (netoli Paginskių telmologinio draustinio) kelio pagrindas yra molingas, todėl išmirkęs tampa dramatiškai slidžiu ir dideliu greičiu skriejantį automobilį sugaudyti būna pasiutusiai sunku.
Bendras dvi dienas vyksiančių lenktynių greičio ruožų ilgis 114 kilometrų, padalintų į 14 atkarpų. Penktadienio pirmuosius 6 sportininkai įveiks po vieną kartą, o šeštadienį – visomis trasomis bus lekiama po du kartus.