Per pusdienį dalyviams reikėjo įveikti 8 siaurus bei techniškus greičio ruožus, kurių bendras ilgis siekė beveik 58 km. Visuose juose nepaisant stiprių varžovų su R5 technika spaudimo greičiausias buvo Martyno Samsono ir Ervino Snitko ekipažas, važiavęs „Ford Fiesta N5+“ automobiliu.
„Nustebino greičio ruožai. Jie labai geri. Kai susirašymo metu jie neatrodė labai lėti ir darbiniai, bet sportiniu režimu čia buvo labai linksma. Reikėjo laikyti vairą,“ – smagiu pasivažinėjimu po finišo atsiėmęs Ignalinos rajono mero Justo Rasiko taurę atsiėmęs Martynas Samsonas.
Trejeto kova buvo intensyvi
Antri finišo liniją kirto svečiai iš Lenkijos Miko Marczyk ir Simon Gospodarczyk, vairavę „Škoda Fabia Rally2 Evo“ automobilį. Jauniausias Lenkijos ralio čempionas, šiemet besivaržantis Europos ralio čempionate nuo lyderių atsiliko 33-imis sekundėmis.
„Man tai buvo testai prieš „Rajd Polski“ varžybas, kurios mums bus pačios svarbiausios. Ignalina nudžiugino labai specifiniais greičio ruožais. Startavome pirmieji, tad turėjome valyti trasą. Kaip bebūtų keista, važiuojant antrą kartą tuos pačius ruožus buvome lėtesni, mat provėžose automobilis sunkiau greitėjo. Nepaisant to, esame labai laimingi, kad šiuo sunkiu pandemijos laikotarpiu organizatoriai paruošė puikius greičio ruožus. Ralis pradžiugino ir stipria konkurencija“, - kalbėjo Miko Marczyk.
48-iomis sekundėmis nuo lyderių atsiliko ir 3 vietą užėmė Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno ekipažas. Šį sezoną į „Škoda Fabia Rally2 Evo“ automobilį persėdęs vairuotojas džiaugėsi konkurencija Ignalinoje. Juokėsi, kad Martynas Samsonas lėkė kaip galvą pametęs, o Dominykas Butvilas ir Miko Marczyk juos vertė pasitempti į priekį.
Paskiruose greičio ruožuose dėl aukščiausių pozicijų kovojo ir Dominykas Butvilas su Renatu Vaitkevičiumi, važiavę „Škoda Fabia R5“ automobiliu. Tik jų lūkesčiai išvažiuoti namo su taure rankose subliuško kartu su padanga dar antrajame „Visweld“ greičio ruože. Ekipažas antro posūkio vidinėje dalyje ratu užkabino akmenį, kuris susprogdino padangą, o ši nuvažiavus porą šimtų metrų nusimontavo nuo rato. Sportininkams ją teko keisti trasoje. Prarastas laikas juos nustūmė į rezultatų lentelės apačią.
Greičiausiai su senosios kartos visais ratais varomu automobiliu važiavo Ramūnas Čapkauskas su Žilvinu Juršiu. 2WD+ įskaitoje „RC Cola“ greičio ruože dėl gedimo pasitraukus Justui Tamašauskui laimėjo lenkai K. Bubik ir A. Sadowski. 2WD įskaitoje laimėjo Deividas Gezevičius. „Historic“ – Dovilas Čiutelė.
Organizatoriai turi didesnių planų
Pastarojoje kategorijoje ant podiumo stojo ir vienas ralio organizatorių Tadas Balaišis, po įtempto mėnesio nuo nulio kartu su Aurimu Eidžiūnu organizuojant „Rally Cup Ignalina“ varžybas dar sėdęs prie senuko LADA vairo.
„Žinoma, nėra lengva būti keliuose vaidmenyse, bet viskas visada įmanoma, jei labai nori. Ypač, kai girdi gerus atgarsius iš laimingų dalyvių. Manau po šio renginio daugelis pamatė, kad kartu su Aurimu Eidžiūnu galime sukurti ralio šventę ir planuojame visus nustebinti dar didesniu raliu“, - kalbėjo Tadas Balaišis.
Nors „Rally Cup Ignalina“ varžybos Lietuvos ralio kalendoriuje atsirado, galima sakyti, paskutinę sekundę atšaukus planuotą ralį Utenoje ir organizatoriai turėjo itin mažai laiko pasiruošti, tiek sportininkai, tiek žiūrovai liko patenkinti.
„Renginys labai pavykęs. Ačiū organizatoriams, kad taip greitai suorganizavo ralį naujuose greičio ruožuose“, - po renginio dėkojo Vladas Jurkevičius.
„Tokiais keliukais būtų smagu prasilėkti ir kitais metais. Aurimas Eidžiūnas šaunuolis. Matosi, kad ne dėl pinigų dirba, o iš meilės raliui. Neturiu jokių priekaištų,“ – organizatorių pastangas įvertino Martynas Samsonas.
Itin greitai aukšto lygio varžybas Ignalinoje suorganizavę lenktynininkai neslepia planų kitąmet šokti dar aukščiau ir lietuviškąja Šveicarija vadinamose Ignalinos apylinkėse surengti Lietuvos ralio čempionato etapą.