„Kimera Automobili“ visų dėmesį panoro atkreipti sukurdama ne inovatyvų ar stulbinančiai greitą elektromobilį apie kurį kalbėtų net ir didžiausi „Tesla“ fanai. Vietoje to „Kimera Automobili“ beldžiasi į grynakraujų benzingalvių širdis su modernia „Lancia 037“ interpretacija.
Neįprasčiausia yra tai, jog šio projekto donorais tapo ne supuvę „Lancia 037“ egzemplioriai, o visiška priešingybe esanti „Lancia Montecarlo“. Žinoma, abu modeliai pasižymi ta pačia variklio komponuote, bet abiejų modelių tikslas ir suteikiamų emocijų kiekis – absoliučiai skirtingas.
Kaip ir galėjote tikėtis, iš senųjų „Lancia Montecarlo“ modelių teliko tik visapusiškai atnaujinta važiuoklė, kuri buvo pagardinta anglies pluošto ingredientais. Gausus anglies pluošto naudojimas padėjo automobilio kūrėjams užtikrinti, jog moderni „Lancia 037“ svertų vos vieną toną.
Modernizuotą automobilio struktūrą papildo „Brembo“ stabdžių sistema, sportiškiausiuose pasaulio automobiliuose randami „Ohlins“ amortizatoriai bei gerokai rimtesnio kalibro padangos, kurios automobiliui turėtų suteikti stulbinantį sukibimą su kelio danga. Pravartu, jeigu šią „Lancia 037“ norėsis išnaudoti pagal paskirtį.
O dabar – pati geriausia dalis. „Kimera Automobili“ kartu su specialistais iš „Italtecnica“ norėdami išlaikyti legendinio „Lancia 037“ dvasią, į modernią ralio bolido interpretaciją montuos visapusiškai atnaujintą 2,1 litro benzininį variklį su turbokompresoriumi, išvystantį 500 arklio galių ir 550 Nm, arba 175 AG ir 217 Nm daugiau už jėgainę, kuri buvo montuojama į „Lancia 037 EVO 2“ ralio automobilį.
Laikydamiesi automaniškų tradicijų, šis variklis bus poruojamas su mechanine arba su sekvencine pavarų dėže.
Ši reinkarnacija nebus pigi. „Kimera Automobili“ sako, jog automobilio kaina prasidės nuo 480 000 eurų.
Naujai atgimusi „Lancia“ prisijungs prie kitų, panašaus pobūdžio projektų, kuriais siekiama atgaivinti automobilių pasaulio legendas. Ar tai yra džiuginanti tendencija? Ko gero, viskas priklauso nuo požiūrio.