Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Daugelis naujų ar jau pasenusių elektromobilių turi vieną išskirtinumą – pavarų dėžę. Jeigu daugelis tradicinių automobilių komplektuojami su penkių, šešių ar net dešimties laipsnių pavarų dėžėmis, didžioji dalis elektromobilių išsiverčia su transmisija, kuri turi vieną pavarą.
Automobilių komponentų gamintoja teigia, jog siekiant išnaudoti dar ne iki galo išnaudotą elektra varomų automobilių efektyvumą, naujoji, bepakopė pavarų dėžė („CVT“) galėtų padėti gamintojams padidinti nuvažiuojamą atstumą ir optimizuoti elektromobilių dinamiką.
Į bandomąjį „Volkswagen e-Golf“ automobilį sumontuota bepakopė transmisija, kompanijos teigimu, padėjo energijos sąnaudas sumažinti keturiais procentais. Pasak „Bosch“, taip yra dėl kintamo pavaros santykio lankstumo. Visų pirma, didesnis perdavimo santykis išlaiko efektyvumą važiuojant didesniu greičiu, kartu padidindamas maksimalų greitį ir užtikrindamas didesnį sukimo momentą.
Sistema, valdanti ir transmisiją, ir elektros variklį, visada stengiasi užtikrinti optimalią efektyvumo ir našumo pusiausvyrą. Be to, jis užtikrina didesnį sukimo momentą velkant priekabą ar važiuojant bekele.
Ilgametės komponentų gamintojos atstovai tikina, jog naujoji pavarų dėžė sumažina elektros variklių galios poreikį. Ji taip pat leis sumažinti akumuliatoriaus modulių ir kitų, elektros pavaros komponentų kiekį. Teoriškai, naujoji transmisija gali atverti kelia link pigesnių, geresnių elektromobilių, kurių dinamika ir nuvažiuojamas nuotolis galėtų būti kone toks kaip ir gerokai brangesnių analogų arba už tuos pačius pinigus pasiūlytų daugiau.
„Bosch“ šiuo metu neužsimena apie galimą bendradarbiavimą su automobilių gamintojais, todėl nėra aišku kada alternatyva jau dabar gaminamai bepakopei „CVT“ transmisijai pasirodys serijinėje gamyboje. Vis dėlto, „Volkswagen“ yra viena iš realių pretendenčių, kurios automobilyje buvo bandomas naujos transmisijos prototipas.
Daugelis naujų ar jau pasenusių elektromobilių turi vieną išskirtinumą – pavarų dėžę. Jeigu daugelis tradicinių automobilių komplektuojami su penkių, šešių ar net dešimties laipsnių pavarų dėžėmis, didžioji dalis elektromobilių išsiverčia su transmisija, kuri turi vieną pavarą.
Automobilių komponentų gamintoja teigia, jog siekiant išnaudoti dar ne iki galo išnaudotą elektra varomų automobilių efektyvumą, naujoji, bepakopė pavarų dėžė („CVT“) galėtų padėti gamintojams padidinti nuvažiuojamą atstumą ir optimizuoti elektromobilių dinamiką.
Į bandomąjį „Volkswagen e-Golf“ automobilį sumontuota bepakopė transmisija, kompanijos teigimu, padėjo energijos sąnaudas sumažinti keturiais procentais. Pasak „Bosch“, taip yra dėl kintamo pavaros santykio lankstumo. Visų pirma, didesnis perdavimo santykis išlaiko efektyvumą važiuojant didesniu greičiu, kartu padidindamas maksimalų greitį ir užtikrindamas didesnį sukimo momentą.
Sistema, valdanti ir transmisiją, ir elektros variklį, visada stengiasi užtikrinti optimalią efektyvumo ir našumo pusiausvyrą. Be to, jis užtikrina didesnį sukimo momentą velkant priekabą ar važiuojant bekele.
Ilgametės komponentų gamintojos atstovai tikina, jog naujoji pavarų dėžė sumažina elektros variklių galios poreikį. Ji taip pat leis sumažinti akumuliatoriaus modulių ir kitų, elektros pavaros komponentų kiekį. Teoriškai, naujoji transmisija gali atverti kelia link pigesnių, geresnių elektromobilių, kurių dinamika ir nuvažiuojamas nuotolis galėtų būti kone toks kaip ir gerokai brangesnių analogų arba už tuos pačius pinigus pasiūlytų daugiau.
„Bosch“ šiuo metu neužsimena apie galimą bendradarbiavimą su automobilių gamintojais, todėl nėra aišku kada alternatyva jau dabar gaminamai bepakopei „CVT“ transmisijai pasirodys serijinėje gamyboje. Vis dėlto, „Volkswagen“ yra viena iš realių pretendenčių, kurios automobilyje buvo bandomas naujos transmisijos prototipas.