Pirmadienį susitikęs su reklamą prieš dvejus metus kūrusiais Jurgiu Ramanausku bei Skaiste Kaurynaite, jis teigiamai vertino tai, jog reklama praėjusią savaitę sulaukė didžiulio susidomėjimo socialiniuose tinkluose ir tarptautinėje arenoje.
„Be jokios abejonės, pasitvirtinome tai, kad reikia judėti toliau ir naudoti gerą Vilniaus reklamą išryškinant Vilniaus privalumus. Dažnas vilnietis mano, kad tikrai turime daug kuo pasigirti, matome gerus svečių įvertinimus, kad daug kas atvyksta, pozityviai nustemba nesitikėję to. Sudėtinga tai įvardyti ir išryškinti nustebimą vienu žodžiu. Man atrodo, kad reklama būtent užčiuopia tą mintį ir tikrai Vilniuje yra naudotina“, – BNS sakė meras.
Socialinių tinklų vartotojai reklama ėmė masiškai dalytis ketvirtadienio vakarą, Vilniui švenčiant 695-ąjį gimtadienį – nuotrauka skelbė: „Niekas nežino, kur jis yra, bet kai jį randa – jis nuostabus“. Nuotraukoje matoma jauna moteris, sugniaužusi Vilnių ant paklodės pavaizduotame Europos žemėlapyje.
R. Šimašius pabrėžė, kad kol kas tai yra idėja, kuri „turi konkretų pavidalą“, bet ją reikia dar iki galo išvystyti.
„Padirbėti reikia, bet pati idėja yra puiki. Ji yra tai, ko seniai reikėjo. Ji vystoma, bendradarbiaujama ir, manau, tai atves prie gerų rezultatų“, – pabrėžė jis.
Idėją feisbuke sukritikavęs buvęs meras Artūras Zuokas teigė, kad reklama „tik stiprina ir taip gerai užsienyje žinomą Vilniaus ar kitų postsovietinių šalių privalumą „pas jus gražios merginos..., todėl savaitgaliui atlėksime pas jus...”.