Rekordinė Brazilijos vėliava buvo atidengta trečiadienio vakare atidarant tris dienas truksiantį renginį „Shopping festival“ („Pirkinių festivalis“) „Panoramoje“. „Jau tradicija tapusio „Shopping festival“ metu, „Panoramos“ lankytojus tris dienas džiuginsime gerų pasiūlymų gausa ir gera nuotaika. Šių metų tema – pašėlusi, saulėta aistringoji Brazilija. Šią šalį pasirinkome neatsitiktinai. Lietuvoje, kurioje dažnai nuotaiką gadina darganoti orai, mes ieškome daugiau saulės, spalvingos gamtos, nerūpestingo šėlsmo ir muzikos“, – sakė N. Kavaliauskienė, „Panoramos“ rinkodaros vadovė.
Pasak vėliavą kūrusios R. Mikailionytės, Brazilijos tema jai yra artima skleidžiama šiluma, energija ir gamtos įvairove. „Šią dvasią norėjome perteikti, sukurdamos Brazilijos simbolį – nacionalinę vėliavą. Buvo tikras iššūkis pagaminti tokio dydžio instaliaciją iš gėlių, vaisių bei daržovių. Man, kaip želdinių dizainerei, buvo svarbu suderinti iš pažiūros nesuderinamas medžiagas. Be to, juk galvodamas apie Braziliją pirmiausia ir įsivaizduoji itin ryškius peizažus, aistringą muziką ir nuolat šviečiančią saulę – visa tai, ko taip trūksta lietingoje Lietuvoje“, – džiaugėsi R.Mikailionytė.
Rekordine Brazilijos vėliava „Panoramos“ lankytojai galės džiaugtis iki penktadienio. Gėlių ir augalų mėgėjus taip pat džiugins Brazilijos džiunglių instaliacija, kurios svarbiausi elementai – egzotiškos išvaizdos orchidėjos. Visas dienas prekybos centro atmosferą kaitins įvairūs renginiai prekybos centro centrinėje aikštėje: transliuojami Brazilijos karnavalo vaizdai, braziliška muzika ir šokiai, o įsijausti į Brazilijos futbolo žvaigždės vaidmenį galėjo kiekvienas, žaidęs stalo futbolą. Penktadienį programą Brazilijos tema uždarys įspūdingas Jurgio Didžiulio audiovizualinis projektas „A=A“.