Kaip pagrindą, britai pasiėmė prailgintą „Qashqai +2“ modelį ir standartinį „GT-R“. Sportiškas automobilis privalėjo atsisveikinti su savo amortizatoriais, spyruoklėmis, stabilizatoriumi. Jie atiteko praktiškesniam „Qashqai“. Norėdami pagerinti automobilio stabilumą ir saugumą, „Severn Valley Motorsport“ taip pat sumontavo saugos lankus.
Svarbiausias komponentas, kuris atiteko „Qashqai“ - sportiško automobilio širdis. Šešių cilindrų, 3.8 litro benzininis motoras. Vis dėlto išėmę variklį iš „GT-R“, vyrukai nusprendė šiek tiek patobulinti šešių cilindrų motorą ir tik tada jį sumontuoti į „Qashqai“.
Variklis gavo du naujus turbokompresorius, stūmoklius, perprogramuotą kompiuterį ir dar keletą niekučių, kurie leido variklio galią padidinti net iki tūkstančio AG.
Deja, bet pradėjus šį projektą, teko atsisakyti gamintojo garantijos.
Galima tik pagirti „Nissan“ inžinierius, kurie sukūrė nepretenzingą automobilį.
Dabar atėjo metas „Nissan GT-R“.
Keletas valandų ir iš „GT-R“ liko tik štai kas.
Laikas modifikacijoms.
Metas susijungti. Šioje situacijoje puikiai tiktų „Dragon Ball“ animacinis serialas.
„360“ ženkliukas čia labai tinka, nes kai vyrukai užves motorą, žemė tikrai pradės greičiau suktis.
Nors pagrindiniai komponentai sumontuoti, tačiau projektas dar tik įpusėjo. Dirbtuvių savininkai teigia, kad projektą tikimasi pabaigti per maždaug dvi savaites.