Didžiausi skirtumai tarp standartinio ir šio „Ford Bronco“ slypi variklio skyriuje. Dabar jame slypi 5 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininis variklis, kuris šioje specifikacijoje išvysto maždaug 500 arklio galių. Kone idealiai tokiam automobiliui tinkanti jėgainė, kuri, beje, Jungtinėse Valstijose kainuoja 9500 dolerių. Už šią sumą gaunate visiškai naują variklį, kuris atkeliauja iš „Ford Performance“ padalinio dirbtuvių.
Sekanti vieta, kurioje galima atrasti nemažai pokyčių – automobilio pakaba. „Ford Bronco“ automobilį restauravę, o vėliau ir modifikavę meistrai nusprendė, jog būsimas visureigio savininkas „Ford Bronco“ norės naudoti pagal paskirtį – važiuoti į bekelę, bastytis po kalnus ar ten, kur tiesiog nėra kelių. Kone ideali transporto priemonė parko prižiūrėtojui.
Šio projekto autoriai taip pat nepamiršo ir elementarių komforto įrangos teikiančių privalumų. Modernizuotame „Ford Bronco“ rastume oro kondicionavimo sistemą ir modernią garso sistemą, kuri pravers išsileidus į tolimą kelionę.