Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
5 serijos „BMW“ yra apkalbėtas daugelį kartų, tad tikrai dabar nesivarginsime rašyti šio automobilio atsiradimo istorijos. Dabar daugelis automanų patys žino kaip atsirado jų mylimas modelis. Tačiau paganyti akis į štai šį gražų „E34“ norės ne tik „BMW“, bet ir kitų markių fanai.
Lenkijoje gyvenančiam vaikinui priklausantis „BMW“ atrodo atitinka šiuolaikines automobilių tobulinimo tendencijas. Orinė pakaba, platūs ratlankiai, keletas išskirtinių kėbulo apdailos detalių ir valio - turime gražų, smagų ir iš minios išsiskiriantį 5 serijos „BMW“.
Norintiems sužinoti atliktas modifikacijas : „Keskin KT1“ ratlankiai, 8,5 colių pločio priekyje ir 10 colių pločio gale. Bagažinėje stūkso orinės pakabos sistemos valdymo sistema. Automobilis „sėdi“ ant pagal užsakymą pagamintų amortizatorių ir „Rubena 130“ pagalvių. Taip pat reikėtų paminėti „M Technic“ slenksčius, „525i“ stabdžių diskus.
5 serijos „BMW“ yra apkalbėtas daugelį kartų, tad tikrai dabar nesivarginsime rašyti šio automobilio atsiradimo istorijos. Dabar daugelis automanų patys žino kaip atsirado jų mylimas modelis. Tačiau paganyti akis į štai šį gražų „E34“ norės ne tik „BMW“, bet ir kitų markių fanai.
Lenkijoje gyvenančiam vaikinui priklausantis „BMW“ atrodo atitinka šiuolaikines automobilių tobulinimo tendencijas. Orinė pakaba, platūs ratlankiai, keletas išskirtinių kėbulo apdailos detalių ir valio - turime gražų, smagų ir iš minios išsiskiriantį 5 serijos „BMW“.
Norintiems sužinoti atliktas modifikacijas : „Keskin KT1“ ratlankiai, 8,5 colių pločio priekyje ir 10 colių pločio gale. Bagažinėje stūkso orinės pakabos sistemos valdymo sistema. Automobilis „sėdi“ ant pagal užsakymą pagamintų amortizatorių ir „Rubena 130“ pagalvių. Taip pat reikėtų paminėti „M Technic“ slenksčius, „525i“ stabdžių diskus.