„Peugeot 508“ universalo variklių gama bus identiška sedanui. Tai reiškia, jog bazinis modelis bus komplektuojamas su 1,6 litro darbinio tūrio, keturių cilindrų benzininiu motoru, kuris išvystys 180 arklio galių. Laipteliu aukščiau – visiškai naujas 1,5 litro darbinio tūrio dyzelinis motoras, kuris išvystys 130 arklio galių ir bus komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže.
Pajėgesnių variklių ieškantys vairuotojai galės rinktis iš 225 arklio galias išvystančio benzininio ir 180 arklio galias išvystančio dyzelinio motoro. Išskyrus 130 arklio galių išvystantį dyzelį, likusieji jėgos agregatai bus komplektuojami tik su 8 laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis.
Hibridinę jėgainę sudarys 1,6 litro, keturių cilindrų benzininis motoras ir vienas arba du elektros motorai. Nepriklausomai nuo pasirinktos versijos, visi „Peugeot“ hibridai bus pakraunami.
Versija su vienu elektros motoru išvystys 180 arklio galių ir siūlys priekinių varančiųjų ratų pavarą. Tuo tarpu versija su dviem elektros motorais išvystys 225 arklio galias ir pasiūlys keturių varančiųjų ratų pavarą. Abi versijos bus poruojamos su 8 laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis.
„Peugeot“ kompanijos atstovų teigimu, naujieji hibridai naudodami tik elektros energiją galės nuvažiuoti iki 50 kilometrų. Vėliau įsijungs vidaus degimo motoras.
„DS“ žengia elektrifikacijos keliu
Aukštesnės klasės automobilių gamintoja „DS“, visiems parodos lankytojams demonstravo naujutėlį padidinto pravažumo modelį – „DS3 Crossback“, kuris netrukus prisijungs prie „DS7 Crossback“ ir ne vienerius metus gaminamų „DS3“ ar „DS5“.
Pažvelgus į „DS3 Crossback“, susidaro įspūdis, jog prancūziškos markės dizaineriai siekė sukelti diskusiją, kurioje būtų aptariama automobilio dizainas. Žvelgiant į automobilį sunku nuspręsti ar tai gražus, ar tai baisus „DS“ kūrinys.
Jeigu sugebėsite nekreipti dėmesio į išvaizdą – suprasite, jog „DS3 Crossback“ pasiūlys absoliučiai kitokią aukštesnės klasės automobilio patirtį. Visų pirma – jis siūlys gerokai daugiau technologijų negu bet kuris kitas konkurentas. Interjeras – keliais šviesmečiais lenkia analogus iš Vokietijos. Vis dėlto, didžiausias „DS3 Crossback“ pranašumas – elektra varoma versija.
„E-Tense“ versija turės 100 kW galingumo elektros motorą ir 50 kW talpos bateriją. Naudodamiesi 100 kW galingumo įkrovimo stotele, išsikrovusias baterijas iki 80 procentų sugebėsite įkrauti per maždaug vieną valandą.
„DS“ atstovai teigia, jog su pilnai įkrauta baterija kiekvienas vairuotojas galės nuvažiuoti maždaug 300 kilometrų. Jeigu su automobiliu ruošiatės važinėti dažniau, tuomet Jums bus siūloma rinktis iš 1,2 ir 1,6 litro benzininių arba iš 1,5 litro dyzelinio.
Vienas didžiausių automobilių koncernų Europoje – „PSA“, į savo gimtinės sostinę atsivežė keletą įdomių naujienų, kurios bus aktualios ir Lietuvoje gyvenantiems vairuotojams.
Didžiausias vaidmuo buvo skirtas naujos kartos „Peugeot 508“ modelių šeimai: sedanui ir universalui. Nors „508“ sedaną gamintojas pristatė dar šių metų pavasarį, tačiau praktiškesnė ir didesnį klientų ratą pavergsiantis universalas oficialiai buvo pristatytas Paryžiaus automobilių parodoje.
„Peugeot“ puikiai supranta, jog Europa yra universalų žemynas. Gamintojas mano, jog „508“ universalas sudarys net 60 procentų visų „508“ modelių šeimos pardavimų, o tai yra milžiniškas rodiklis.
Palyginus su praėjusios kartos universalu, naujasis yra 6 centimetrais žemesnis ir 5 centimetrais trumpesnis. Truputėlį pasikeitę automobilio išmatavimai sumažino bagažinės tūrį iki 530 litrų (30 litrų mažiau), tačiau nulenkus galines sėdynes jis išaugs iki net 1780 litrų. Šis rodiklis yra identiškas „Volkswagen Passat“ universalui arba net 115 litrų daugiau už „Opel Insignia Sports Tourer“.
Vienas didžiausių automobilių koncernų Europoje – „PSA“, į savo gimtinės sostinę atsivežė keletą įdomių naujienų, kurios bus aktualios ir Lietuvoje gyvenantiems vairuotojams.
Didžiausias vaidmuo buvo skirtas naujos kartos „Peugeot 508“ modelių šeimai: sedanui ir universalui. Nors „508“ sedaną gamintojas pristatė dar šių metų pavasarį, tačiau praktiškesnė ir didesnį klientų ratą pavergsiantis universalas oficialiai buvo pristatytas Paryžiaus automobilių parodoje.
„Peugeot“ puikiai supranta, jog Europa yra universalų žemynas. Gamintojas mano, jog „508“ universalas sudarys net 60 procentų visų „508“ modelių šeimos pardavimų, o tai yra milžiniškas rodiklis.
Palyginus su praėjusios kartos universalu, naujasis yra 6 centimetrais žemesnis ir 5 centimetrais trumpesnis. Truputėlį pasikeitę automobilio išmatavimai sumažino bagažinės tūrį iki 530 litrų (30 litrų mažiau), tačiau nulenkus galines sėdynes jis išaugs iki net 1780 litrų. Šis rodiklis yra identiškas „Volkswagen Passat“ universalui arba net 115 litrų daugiau už „Opel Insignia Sports Tourer“.