• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiuo metu norint įsigyti sportišką automobilį, kiekvienas automanas gali pasirinkti iš daugybės pasirinkimų. Tuo tarpu automanai gyvenę prieš 30 ar 40 metų, turėjo būti pakankamai turtingi, jog galėtų įsigyti dinamišką, įdomų, greitą ratuotį.
Septintame arba aštuntame dešimtmečiuose, sportiškų automobilių pasirinkimas nebuvo be proto didelis. Automanai galėjo rinktis iš kompaktiškų ir smagiai valdomų britiškų kabrioletų arba egzotiškų italų: „Ferrari“, „Maserati“ arba „De Tomaso“. Pamirškite gamintojus iš Vokietijos, nes tiek „Audi“, tiek „BMW“ automobiliai ne iš tolo nebuvo panašūs į tuos,  kuriuos matome dabar.
Kadangi „De Tomaso“ norėjo tapti alternatyva „Ferrari“ ir „Maserati“ automobiliams, kompanijos vadovai nusprendė, jog reikia sukurti kompetentingą sportinį galiūną, kuris pagerintų „De Tomaso“ įvaizdį bei pritrauktų naujų klientų į markės atstovybes. Taip 1969 metais tarp „De Tomaso“ vadovų ir „Ghia“ buvo pasirašyta sutartis sukurti garsiąją „Panetra", kuri Jungtinėse Amerikos Valstijose būtų pardavinėjama per „Ford“ atstovybes, o Europoje per „De Tomaso“ tinklą.
Automobilis buvo sukurtas žaibišku greičiu. Serijinei gamybai paruoštas automobilis buvo pademonstruotas 1970 metais įvykusioje Niujorko automobilių parodoje. Debiuto metu „Pantera“ sulaukė nežmoniškai didelio susidomėjimo iš įvairiausio tipo klientų. Kas keisčiausia, jog debiuto metu, automobilis iškart gavo šmaikščią pravardę. Daugelis potencialių pirkėjų jį vadino varguolių „Lamborghini“. Juk šis automobilis kainavo maždaug dvigubai mažiau negu pats to laikmečio „Ferrari“.
„De Tomaso“ neslėpė, jog naudojo „Ford“ agregatą, tačiau šis 5,8 litro agregatas buvo viena iš priežasčių kodėl „Pantera" buvo tokia populiari Jungtinėse Amerikos Valstijose. Šis agregatas išvystė 300 arklio galių, kuris leido automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,5 sekundės ir pasiekti maksimalų 235 km/h greitį. Be pakankamai įspūdingų techninių charakteristikų, „Ford“ inžinierių sukurtas motoras buvo patikimas ir pigiai aptarnaujamas. Šie žodžiai dar niekada nebuvo minimi superautomobilių pirkėjų tarpe.

De Tomaso Pantera
Dabar - 2017 metais, Italijoje įsikūrusi kompanija „ARES Design“ paskelbė, jog ruošiasi pradėti gaminti modernią „De Tomaso Pantera“ interpretaciją.
Šiuo metu automobilis vadinamas „Project Panther“ vardu ir yra paskutinėje kūrimo stadijoje. Projekto autoriai sako, jog modernioji „De Tomaso Pantera“ bus komplektuojama su 5,2 litro, 10 cilindrų atmosferiniu jėgos agregatu, septynių laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže bei keturių varančiųjų ratų pavara - visi šie komponentai buvo pasiskolinti iš modernaus „Lamborghini Huracan“ automobilio.
Iš tiesų, šis automobilis buvo sukurtas ant „Lamborghini Huracan“ platformos. Tai reiškia, jog variklis, pavarų dėžė, didžioji dauguma pakabos komponentų bus identiški itališkam superautomobiliui.
Vis dėlto, žvelgiant į automobilio eksterjerą nepamatysite ne vienos detalės, kuri būtų atkeliavusi iš „Lamborghini Huracan“. Norite dar vienos geros naujienos? „ARES Design“ sugrąžins atsiverčiančius „pop-up“ priekinius žibintus!
Jeigu viskas eisis pagal planą, bendro naudojimo keliuose šį automobilį turėtume išvysti 2018 metų vasarą.

GALERIJA


Šiuo metu norint įsigyti sportišką automobilį, kiekvienas automanas gali pasirinkti iš daugybės pasirinkimų. Tuo tarpu automanai gyvenę prieš 30 ar 40 metų, turėjo būti pakankamai turtingi, jog galėtų įsigyti dinamišką, įdomų, greitą ratuotį.
Septintame arba aštuntame dešimtmečiuose, sportiškų automobilių pasirinkimas nebuvo be proto didelis. Automanai galėjo rinktis iš kompaktiškų ir smagiai valdomų britiškų kabrioletų arba egzotiškų italų: „Ferrari“, „Maserati“ arba „De Tomaso“. Pamirškite gamintojus iš Vokietijos, nes tiek „Audi“, tiek „BMW“ automobiliai ne iš tolo nebuvo panašūs į tuos,  kuriuos matome dabar.
Kadangi „De Tomaso“ norėjo tapti alternatyva „Ferrari“ ir „Maserati“ automobiliams, kompanijos vadovai nusprendė, jog reikia sukurti kompetentingą sportinį galiūną, kuris pagerintų „De Tomaso“ įvaizdį bei pritrauktų naujų klientų į markės atstovybes. Taip 1969 metais tarp „De Tomaso“ vadovų ir „Ghia“ buvo pasirašyta sutartis sukurti garsiąją „Panetra", kuri Jungtinėse Amerikos Valstijose būtų pardavinėjama per „Ford“ atstovybes, o Europoje per „De Tomaso“ tinklą.
Automobilis buvo sukurtas žaibišku greičiu. Serijinei gamybai paruoštas automobilis buvo pademonstruotas 1970 metais įvykusioje Niujorko automobilių parodoje. Debiuto metu „Pantera“ sulaukė nežmoniškai didelio susidomėjimo iš įvairiausio tipo klientų. Kas keisčiausia, jog debiuto metu, automobilis iškart gavo šmaikščią pravardę. Daugelis potencialių pirkėjų jį vadino varguolių „Lamborghini“. Juk šis automobilis kainavo maždaug dvigubai mažiau negu pats to laikmečio „Ferrari“.
„De Tomaso“ neslėpė, jog naudojo „Ford“ agregatą, tačiau šis 5,8 litro agregatas buvo viena iš priežasčių kodėl „Pantera" buvo tokia populiari Jungtinėse Amerikos Valstijose. Šis agregatas išvystė 300 arklio galių, kuris leido automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,5 sekundės ir pasiekti maksimalų 235 km/h greitį. Be pakankamai įspūdingų techninių charakteristikų, „Ford“ inžinierių sukurtas motoras buvo patikimas ir pigiai aptarnaujamas. Šie žodžiai dar niekada nebuvo minimi superautomobilių pirkėjų tarpe.

De Tomaso Pantera
Dabar - 2017 metais, Italijoje įsikūrusi kompanija „ARES Design“ paskelbė, jog ruošiasi pradėti gaminti modernią „De Tomaso Pantera“ interpretaciją.
Šiuo metu automobilis vadinamas „Project Panther“ vardu ir yra paskutinėje kūrimo stadijoje. Projekto autoriai sako, jog modernioji „De Tomaso Pantera“ bus komplektuojama su 5,2 litro, 10 cilindrų atmosferiniu jėgos agregatu, septynių laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėže bei keturių varančiųjų ratų pavara - visi šie komponentai buvo pasiskolinti iš modernaus „Lamborghini Huracan“ automobilio.
Iš tiesų, šis automobilis buvo sukurtas ant „Lamborghini Huracan“ platformos. Tai reiškia, jog variklis, pavarų dėžė, didžioji dauguma pakabos komponentų bus identiški itališkam superautomobiliui.
Vis dėlto, žvelgiant į automobilio eksterjerą nepamatysite ne vienos detalės, kuri būtų atkeliavusi iš „Lamborghini Huracan“. Norite dar vienos geros naujienos? „ARES Design“ sugrąžins atsiverčiančius „pop-up“ priekinius žibintus!
Jeigu viskas eisis pagal planą, bendro naudojimo keliuose šį automobilį turėtume išvysti 2018 metų vasarą.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų