Likus porai dienų iki laivybos sezono Šventosios uoste nutraukiama sutartis su uostą gilinusiu rangovu – visgi žadama, kad burlaiviai galės švartuotis.
Dėl Šventosios uoste netinkamai ir laiku neatliktų darbų nutraukiama sutartis su rangovais, tačiau tikinama, jog uostas bus atviras burlaiviams.
Dėl netinkamai ir laiku neatliktų darbų Klaipėdos uosto direkcija nutraukia sutartį su bendrove „Alvetos karjerai“, kuri iki birželio pirmosios buvo įsipareigojusi išgilinti Šventosios uostą.
Tačiau iki žadėto laivybos sezono pradžios likus porai dienų, Klaipėdos uosto direkcija nutraukia sutartį su rangovu. Esą, taupydama lėšas, bendrovė pasirinko prastesnę nei konkurso sąlygose numatyta įrangą. Barža neturėjo leidimo dirbti jūroje. Nustatyta ir daugiau pažeidimų.
Visgi uosto direkcija tikina, kad uostelis šį sezoną priiminės burlaivius, tik neaišku kokios grimzlės, praneša LTV naujienų tarnyba.
Vidiniame Šventosios uostelyje planuota iškasti apie 30 kubinių metrų grunto, o uosto akvatorijoje – apie 600 kubinių metrų. Tačiau per tą laiką iškastas tik šeštadalis numatyto kiekio.
Uosto vadovai tikina, kad Šventosios uostelis šį sezoną burlaivius priims. Dar šią savaitę ketinama atlikti matavimus. Nustačius kokios grimzlės laivai galės įplaukti, žadama sustatyti ženklus. Po to esą bus skelbiamas konkursas naujam rangovui.
„Tas naujas rangovas iš esmės yra senas rangovas. Praėjusiais metais dirbusi Latvijos kompanija BGS, kuri turi savo techniką, iš esmės dirbo gerai. Padarė klaidą, kurią galų gale pripažino, – už tai jiems yra nesumokėta dar 96 tūkst. lt. Tai jie faktiškai net yra suinteresuoti ateiti ir pratęsti darbus ir užbaigt praėjusių metų savo defektą“, – sako Klaipėdos jūrų uosto direkcijos vadovas Eugenijus Gentvilas.
Šį sezoną Šventosios uostelį gilinusi bendrovė „Alvetos karjerai“ – savo kaltės nepripažįsta ir sako, jeigu sutartis bus nutraukta, kreipsis į teismą. Tačiau uosto direkcija ketina ne tik susigražinti bendrovei avansu sumokėtus 200 tūkstančių litų, bet ir išsireikalauti kompensaciją už neatliktus darbus.