• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Bendrovė „Siemens“ drauge su Vokietijos automobilių gamintoju BMW suprojektavo elektros lizdą, kuris leidžia elektromobilius sparčiai įkrauti tiek pastoviąja (DC), tiek kintamąja srove (AC). Bendrovės siekia, kad šis Miunchene pristatytas prototipas taptų tarptautiniu standartu ir suvienodintų lizdus visose elektromobilių įkrovimo stotyse, sakoma „Siemens“ pranešime.

REKLAMA
REKLAMA

Elektromobiliai, kurie yra įkraunami pastoviąja arba kintamąja srove turi naudoti skirtingus lizdus. Mes su partneriais sukūrėme vieną lizdą abiem srovių tipams, kuris montuojamas ir automobilio, ir pakrovimo stotelėje. Naudojant vieną lizdą elektromobilių vairuotojai patogiai ir paprastai galės įkrauti abiejų srovių tipų transporto priemonių baterijas“, – sakė „Siemens“ AG prezidentas ir vykdomasis direktorius Peteris Löscheris.

REKLAMA

Naujasis lizdo prototipas elektromobilių vairuotojams ateityje suteiks papildomų krovimo funkcijų, tokių kaip išmanusis ir dvikryptis krovimas. Šios funkcijos palaikys tiek pastoviosios, tiek kintamosios srovės baterijų pakrovimo tipus.

Pristatydami šį sprendimą Vokietijos specialistai akcentuoja krovimo pastoviąja srove (DC) privalumus. Netolimoje ateityje su 15 minučių pastoviąja srove pakrautomis baterijomis elektromobilis vidutiniškai galės nuvažiuoti 100 kilometrų.

REKLAMA
REKLAMA

Be to, pastoviosios srovės energijos keitiklis yra įmontuotas pakrovimo stotelėje, o ne automobilyje, todėl automobilių gamintojai gali gaminti lengvesnius elektromobilius. Taip elektromobilis sunaudoja mažiau energijos ir su vienu įkrovimu gali nuvažiuoti ilgesnį atstumą.

Pranešama, kad naujoji sistema buvo sėkmingai išbandyta šių metų rugsėjo mėnesį su „Siemens“ įkrovimo stotele ir BMW elektromobiliu „ActiveE“. „Siemens“ ir BMW siekia, kad pakrovimas pastoviąja srove taptų pasauliniu standartu ir pateikė pasiūlymą Tarptautinei elektros technikos komisijai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų