Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Bėgant metams, dėdės, kurie sėdi valdžioje, sugalvoja gamintojams vis daugiau įvairių taisyklių, kurias reikia įgyvendinti, norint pastatyti gaminį ant kelio. Štai kodėl daugelis sutinka, kad praeitame amžiuje pagaminti automobiliai buvo daug gražesni, vien dėl to, kad dizaineriai galėjo materializuoti savo fantazijas.
Tokia pati situacija ir su sunkiuoju transportu. Autobusai, sunkvežimiai tapo tiesiog didelėmis dėžėmis ant ratų, o tai bandoma užtušuoti blizgančiomis grotelėmis ir LED žibintais. O štai „Daimler“ mums primena apie puikiai atrodantį ir funkcionalų kompaktišką autobusą, vardu „Setra S6“.
Kokia proga tai vyksta? O gi prieš lygiai penkiasdešimt metų, buvo nutraukta šio gražuolio gamyba. Šeštajame dešimtmetyje įkurtas autobusų gamintojas „Setra“ dar 1955 metais pristatė šį „S6“ pavadinimą gavusį autobusą. Kaip sako vokiečiai, tai buvo pirmasis kompaktiškas autobusas, tikriausiai, dabartinių mikriukų protėvis. Jo gale stovėjo keturių cilindrų dyzelinis „Henschel“ variklis, išvystantis 90 arklio galių. Iki pat gamybos nutraukimo 1963 metais, „Setra S6“ buvo pagaminta 1172 vienetai.
Jei nežinojote, „Daimler“ valdo „Mercedes-Benz“ prekinį ženklą. Tačiau šis, vienas didžiausių koncernų nėra labai sėkmingas, kai kalba eina apie apie kitų markių atgaivinimą. Prisiminkime nevykusį bendradarbiavimą su „Chrysler“ arba 1997 metais bandytą atgaivinti „Maybach“, kuris šiemet pakratė kojas. Visai kita istorija yra su komerciniu transportu, kur „Daimler“ yra tikrai milžinė. Jai priklauso tokie sėkmingi gamintojai kaip „Freightliner“, „Mitsubishi Fuso“ ar „Setra“, kurią koncernas įsigijo 1995 metais.
Bėgant metams, dėdės, kurie sėdi valdžioje, sugalvoja gamintojams vis daugiau įvairių taisyklių, kurias reikia įgyvendinti, norint pastatyti gaminį ant kelio. Štai kodėl daugelis sutinka, kad praeitame amžiuje pagaminti automobiliai buvo daug gražesni, vien dėl to, kad dizaineriai galėjo materializuoti savo fantazijas.
Tokia pati situacija ir su sunkiuoju transportu. Autobusai, sunkvežimiai tapo tiesiog didelėmis dėžėmis ant ratų, o tai bandoma užtušuoti blizgančiomis grotelėmis ir LED žibintais. O štai „Daimler“ mums primena apie puikiai atrodantį ir funkcionalų kompaktišką autobusą, vardu „Setra S6“.
Kokia proga tai vyksta? O gi prieš lygiai penkiasdešimt metų, buvo nutraukta šio gražuolio gamyba. Šeštajame dešimtmetyje įkurtas autobusų gamintojas „Setra“ dar 1955 metais pristatė šį „S6“ pavadinimą gavusį autobusą. Kaip sako vokiečiai, tai buvo pirmasis kompaktiškas autobusas, tikriausiai, dabartinių mikriukų protėvis. Jo gale stovėjo keturių cilindrų dyzelinis „Henschel“ variklis, išvystantis 90 arklio galių. Iki pat gamybos nutraukimo 1963 metais, „Setra S6“ buvo pagaminta 1172 vienetai.
Jei nežinojote, „Daimler“ valdo „Mercedes-Benz“ prekinį ženklą. Tačiau šis, vienas didžiausių koncernų nėra labai sėkmingas, kai kalba eina apie apie kitų markių atgaivinimą. Prisiminkime nevykusį bendradarbiavimą su „Chrysler“ arba 1997 metais bandytą atgaivinti „Maybach“, kuris šiemet pakratė kojas. Visai kita istorija yra su komerciniu transportu, kur „Daimler“ yra tikrai milžinė. Jai priklauso tokie sėkmingi gamintojai kaip „Freightliner“, „Mitsubishi Fuso“ ar „Setra“, kurią koncernas įsigijo 1995 metais.