Kuo išsiskiria šis kompaktiškas automobilis, „Autopiloto“ naudoto automobilio rubrikoje aiškinosi apžvalgininkas Vytenis Kudarauskas.
Stebina erdve ir saugumu
„Nissan Pulsar“ viduje – vidutinės kokybės medžiagos, tad vizualiai automobilio interjeras tikrai nenustebins. Tačiau didžiausias šio modelio išskirtinumas – erdvė. Norintys labai erdvaus kompaktinės klasės automobilio geriau už „Pulsar“ vargu, ar ras.
Dar viena iš stipriųjų automobilio savybių yra saugumas. Modelis turi nukrypimo nuo važiavimo juostos, aklosios zonos stebėjimo ir avarinio stabdymo sistemas. O parkavimą palengvins ne tik galinio vaizdo kamera, bet ir 360 laipsnių kampu rodanti stebėjimo sistema. Problema yra tai, kad kartais tos sistemos sugenda ir reikalauja papildomų investicijų.
Dažniausios problemos
„Pulsar“ pasižymi ne pačiu trumpiausiu dažnai pasitaikančių gedimų sąrašu. Vairuotojai neretai skundžiasi priekinių žibintų aukščio reguliavimo varikliukų gedimais.
Patikimumo etalonais pavadinti negalima ir į modelį montuojamus 1,2 l benzininį ir 1,5 l dyzelinį variklius. Dyzelinis modelis jau po 150 tūkst. kilometrų gali nuliūdinti sugedusiais purkštukais, o turbina pakeičiama gali pasiprašyti po 200 tūkst. kilometrų. Maždaug po tiek kilometrų gali pradėti streikuoti ir EGR vožtuvas, ypač jei daugiausia automobilis važinėja mieste.
Benzininis 1,2 l variklis gali pradėti naudoti daug tepalų, o tai veda prie vieno – variklio keitimo. Ne reta problema ir variklio perkaitimas, o tai sukelti gali neveikiantis radiatoriaus ventiliatorius, sugedęs termostatas arba nesandarus radiatorius.
Dar dvi dažnos problemos „Pulsar“ gedimų sąraše – oro kondicionieriaus siurblys arba sistemos radiatorius. Važiuoklė gedimais nekankina. Vienintelis paminėjimo vertas dalykas, tai vairo traukės ir priekinių svirčių apatiniai šarnyrai, bet remontas nei brangus, nei sudėtingas.
Alternatyva – puikiai pažįstama „Škoda“
„Nissan Pulsar“ džiugina puikia degalų ekonomija. Pasistengus, užmiestyje galima pasiekti vos 4 litrų degalų sąnaudas šimtui kilometrų, o mieste neperlipti šešių litrų ribos. 110 arklio galių pakanka, bet jei norisi važiuoti bent kiek dinamiškiau, varikliui reikia leisti suktis aukštesniais sūkiais. „Pulsar“ važiuoklė komfortiška, todėl net ir ilgose kelionėse automobilis nevargins, bet įveikiant staigesnius posūkius nedžiugins.
Tačiau norintiems tapti šio automobilio savininkais, teks smarkiai paplušėti, mat dabartinėje rinkoje šis modelis nėra labai populiarus.
Kaip alternatyva „Pulsar“ gali būti „Škoda Octavia“. Tai vietos atžvilgiu salone panašaus kalibro automobilis. Be to, ir pasirinkimas didesnis, o kainos nuo 8 iki 16 tūkst. eurų už apynaujį modelį.
Visą apžvalgą žiūrėkite vaizdo įraše, esančiame straipsnio pradžioje.
Laidą „Autopilotas“ žiūrėkite kiekvieną šeštadienį 10:00 per TV6 televiziją.
VISĄ LAIDĄ ŽIŪRĖKITE ČIA:
Straipsnis parengtas pagal TV6 televizijos laidą „Autopilotas“.