Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Bendras „Toyota“ ir „Subaru“ inžinierių darbo vaisius - „GT86“ ir „BRZ“, buvo kuriamas su mintimi ne apie galimybę turėti potencialų „BMW“ konkurentą. „BMW M2“ ar bet kuris panašaus dydžio šios markės kupė iš gamyklos išrieda pasiruošęs keliauti į lenktynių trasą. Tuo tarpu bendras Japonijos kompanijų produktas buvo sukurtas tiems, kurie sugeba išnaudoti automobilio potencialą.
Taip, japoniškas kupė turi vos 200 arklio galių išvystantį benzininį variklį, taip automobilio interjeras primena „Tic Tac“ dėžutę, tačiau tai visiškai nesvarbu. Ar žinote kodėl? Nes „Toyota GT86“ arba „Subaru BRZ“ buvo sukurtas entuziastams, kurie mėgsta standartinius automobilius pagerinti.
Nuo šių dviejų brolių pasirodymo praėjo ketveri metai. Per šį laiko tarpą matėme ne vieną įspūdingai modifikuotą „Toyota GT86“ arba „Subaru BRZ“ automobilį. Automanai visame pasaulyje įsigiję šias mašinas pakeičia ne tik ratlankius ar galinius žibintus, bet ir didžiąją daugumą pakabos, interjero, variklio skyriaus detalių. Tačiau anapus Atlanto įsikūrusių „Prime Motoring“ dirbtuvių specialistai nusprendė aplenkti visus ir sukryžminti „Toyota GT86“ ir „Nissan GT-R“, o tiksliau - „Skyline R33 GT-R“.
Kaip bebūtų keista, tačiau problemų sumontuoti šešių cilindrų „RB26DETT“ agregatą į „Toyota GT86“ variklių skyrių nekilo. Reikėjo tik praplatinti centrinį tunelį, kuris galėtų sutalpinti didesnę „Nissan Skyline GT-R“ pavarų dėžę.
Pirmoji benzininio variklio konfigūracija leido išspausti 900 arklio galių. Tai yra pakankamai daug, atsižvelgiant į tai, jog „Toyota GT86“ yra lengvesnis už „Skyline R33 GT-R“. Tačiau ar „Prime Motoring“ dirbtuvių specialistams 900 arklio galių užteko? Ne, tikrai ne.
Variklio skyriuje atsiradus gigantiškai turbinai ir naujam išmetimo kolektoriui, varklio galia padidėjo iki 1000 arklio galių. Ir visa tai automobilyje, kuris sveria kelis kartus mažiau už „Bugatti Veyron“, tačiau turi tokio pačio pajėgumo jėgainę.
Bendras „Toyota“ ir „Subaru“ inžinierių darbo vaisius - „GT86“ ir „BRZ“, buvo kuriamas su mintimi ne apie galimybę turėti potencialų „BMW“ konkurentą. „BMW M2“ ar bet kuris panašaus dydžio šios markės kupė iš gamyklos išrieda pasiruošęs keliauti į lenktynių trasą. Tuo tarpu bendras Japonijos kompanijų produktas buvo sukurtas tiems, kurie sugeba išnaudoti automobilio potencialą.
Taip, japoniškas kupė turi vos 200 arklio galių išvystantį benzininį variklį, taip automobilio interjeras primena „Tic Tac“ dėžutę, tačiau tai visiškai nesvarbu. Ar žinote kodėl? Nes „Toyota GT86“ arba „Subaru BRZ“ buvo sukurtas entuziastams, kurie mėgsta standartinius automobilius pagerinti.
Nuo šių dviejų brolių pasirodymo praėjo ketveri metai. Per šį laiko tarpą matėme ne vieną įspūdingai modifikuotą „Toyota GT86“ arba „Subaru BRZ“ automobilį. Automanai visame pasaulyje įsigiję šias mašinas pakeičia ne tik ratlankius ar galinius žibintus, bet ir didžiąją daugumą pakabos, interjero, variklio skyriaus detalių. Tačiau anapus Atlanto įsikūrusių „Prime Motoring“ dirbtuvių specialistai nusprendė aplenkti visus ir sukryžminti „Toyota GT86“ ir „Nissan GT-R“, o tiksliau - „Skyline R33 GT-R“.
Kaip bebūtų keista, tačiau problemų sumontuoti šešių cilindrų „RB26DETT“ agregatą į „Toyota GT86“ variklių skyrių nekilo. Reikėjo tik praplatinti centrinį tunelį, kuris galėtų sutalpinti didesnę „Nissan Skyline GT-R“ pavarų dėžę.
Pirmoji benzininio variklio konfigūracija leido išspausti 900 arklio galių. Tai yra pakankamai daug, atsižvelgiant į tai, jog „Toyota GT86“ yra lengvesnis už „Skyline R33 GT-R“. Tačiau ar „Prime Motoring“ dirbtuvių specialistams 900 arklio galių užteko? Ne, tikrai ne.
Variklio skyriuje atsiradus gigantiškai turbinai ir naujam išmetimo kolektoriui, varklio galia padidėjo iki 1000 arklio galių. Ir visa tai automobilyje, kuris sveria kelis kartus mažiau už „Bugatti Veyron“, tačiau turi tokio pačio pajėgumo jėgainę.