„Pakėliau telefono ragelį ir išgirdau moters balsą. Galvojau, kad tai buitinis konfliktas. Jau ketinau dėti ragelį, bet išgirdau vaiko balsą. Sukilo emocijos, adrenalinas“, - pasakojo ragelį pakėlusi „Vilniaus energijos“ skambučių centro operatorė Jolanta Grinevičienė.
Kai šis visiškai atsitiktinai padarytas garso įrašas pateko į viešumą, jau kitą dieną vaikų mokymo įstaiga – specialiojo ugdymo centras „Aidas“ – buvo sunkiai atpažįstamas. Darbuotojai buvo tarsi vandens į burną prisisėmę.
Visi klientų skambučiai, kaip įprasta, dėl aptarnavimo kokybės įrašomi. Taip nutiko ir šį kartą. Kai į centrą paskambinusi nežinoma klientė, dabar jau aišku, kas, pamiršo padėti ragelį, ir tai, ko niekas neturėjo girdėti – su trenksmu įsiveržė į viešumą.
„Pokalbio metu girdėjosi, kad ji nukreipė dėmesį nuo auklėtinės ir kažką pasakė, kad „sugadino mano pokalbį“. Tai reiškia, kad tai nebuvo labai neįprastas dalykas“, - sako „Vilniaus energijos“ darbuotoja.
Išsamiau žiūrėkite „Prieš srovę“ siužete.