Ketvirtokė Urtė, kaip ir kas rytą ruošiasi eiti į mokyklą, tačiau su baime, kad vėl bus užgauliojama, stumdoma ar net spardoma savo bendraamžių, mat yra kitokia. Urtė nuo gimimo serga cerebriniu paralyžiumi. Mergaitės mama sako nežinanti, kaip kovoti su smurtu, kurį dukra patiria mokykloje.
Urtės mama sako, kad mokyklos, kurioje mokosi neįgali mergaitė, vadovybė, smurto, vykstančio mokykloje, atvejus praleidžia pro pirštus. ketvirtokė su siaubu prisimena neseniai įvykusį incidentą, kuomet mokykloje ją mušė vaikai.
Mokyklos vadovybė, puikiai pažįsta Urtę, mat mergaitei reikalingas didesnis dėmesys nei kitiems vaikams. Tačiau mokykla į smurto situaciją žiūri kitaip ir teigia, jog neįgali mergaitė pati galėjo išprovokuoti smurtą prieš ją.
Jiezno gimnazijoje mokosi vaikai ir iš šalia esančių globos namų. Mokyklos mokytojai sako, jog dažnai šie vaikai ir išprovokuoja konfliktus, tačiau mokykla į tai kreipia dėmesį, kalba su vaikais, jų globėjais, tėvais. Su moksleiviais dirba psichologai.
Neįgalios mergaitės mama teigia norinti, kad Urtė mokykloje jaustųsi saugi ir pilnavertė, kad vaikai priimtų tai ,kad ji kitokia ir iš jos nesityčiotų, bei kas blogiausia, nenaudotų smurto. Mama sako prašiusi, kad mokykla labiau dirbtų prevenciškai, tačiau jos esą niekas negirdi.
Beje, besimokančių Jiezno gimnazijoje mokinių smurtas nukreiptas ne tik prieš mokinius, bet ir prieš mokytojus. Urtės sesuo, besimokanti septintoje klasėje, pasakoja, jog pamokos metu bendraklasis užpuolė mokytoją, šiai pargriuvus ant žemės, ėmė užgaulioti ir mušti.
Po šio incidento mokyklos valdžia jau norėjo kreiptis į policiją, tačiau mokinys atsiprašė, tad tuo viskas ir pasibaigė. Mokyklos vadovybė teigia, kad patyčias sunku kontroliuoti, tačiau išeičių ieškos.
Plačiau apie tai TV3 reportaže