Liepos mėnesį gamintoja paskelbė apie savo sprendimą išsiskirti su H. Diessu, kuris pakurstė akcininkų nepasitenkinimą savo bekompromisiu siekiu elektrifikuoti grupę.
O. Blume, šiuo metu einantis sportinių automobilių prekių ženklo „Porsche“ vadovo pareigas, perima vadovavimą „Volkswagen“ „tikrai sudėtingu metu“, elektromobilių srities analitikas Matthiasas Schmidtas.
Rusijos invazija į Ukrainą ne tik dar labiau apsunkino tiekimo grandinių problemas, kurias lėmė koronaviruso pandemija, bet ir sukėlė neaiškumų dėl energijos tiekimo visoje Europoje.
Ekonominė suirutė kilo tuo metu, kai „Volkswagen“ investuoja dešimtis milijardų į ambicingą perėjimą prie elektrinių transporto priemonių bei atidaro baterijų gamyklas visoje Europoje.
Tuo tarpu naujajam vadovui taip pat teks išspręsti vis pasitaikančias problemas grupės programinės įrangos padalinyje bei vadovauti „Porsche“ prekių ženklo žengimui į akcijų rinką.
H. Diessas pradėjo vadovauti „Volkswagen“ 2018 metais, o tarp jam tekusių užduočių buvo atversti naują įmonės istorijos puslapį po vadinamojo dyzlegeito skandalo.
Austras pasirinko nukreipti „Volkswagen“ visu greičiu į elektrifikacijos procesą, tačiau jo dažnai kovingas stilius sulaukdavo ir priešpriešos.
63 metų H. Diessas galiausiai prarado pagrindinių „Volkswagen“ akcininkų – „Porsche ir Piechų šeimos – pasitikėjimą, nes grupės programinės įrangos padalinyje, kuriam asmeniškai vadovavo generalinis direktorius, kaupėsi vis daugiau problemų.
H. Diesso įpėdinis O. Blume, ilgametis „Volkswagen“ darbuotojas, anksčiau dirbo varžovėje BMW.
„O. Blume nėra žinomas kaip tas, kuris nusiteikęs karingai. Jis prisiims mažiau rizikos nei H. Diessas“, – naujienų agentūrai AFP teigė tyrimų centro „Center Automotive Research“ (CAR) vadovas Ferdinandas Dudenhoefferis.