• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nuo gruodžio mėn. prie Lietuvos reklamos biuro (LRB) prisijungė Alkoholiniais gėrimais prekiaujančių įmonių asociacija (AGPĮA) ir Lietuvos aludarių gildija. Lietuvos alkoholinių gėrimų gamintojai teigia, jog stiprus ir veikiantis savireguliacijos mechanizmas galėtų užtikrinti efektyvesnę kontrolę, nei Seime svarstomas visuotinis reklamos draudimas.

REKLAMA
REKLAMA

Anot AGPĮA prezidento Artūro Listavičiaus, prisijungti prie reklamos savireguliaciją Lietuvoje vykdančio Reklamos biuro paskatino poreikis plėtoti padorios, teisingos ir sąžiningos reklamos praktiką Lietuvoje. „Alkoholio reklama yra susijusi su vienu jautriausių visuomenės gyvenimo aspektų. Kartu tai reiškia, kad mes, kaip alkoholio reklamos davėjai, turime milžinišką atsakomybę prieš vartotoją. Tapdami Reklamos biuro nariais norime prisidėti prie šios atsakomybės realizavimo ir etiškos alkoholio reklamos plėtojimo mūsų šalyje“, – teigia A. Listavičius.

REKLAMA

AGPĮA alkoholio reklamoje vadovausis reklamos biuro priimtu Lietuvos reklamos etikos kodeksu. Šiuo metu jau ruošiama nauja reklamos etikos kodekso redakcija, kurioje bus aiškiai ir detaliai įtvirtinti alkoholio reklamos ribojimai, ypatingas dėmesys skiriamas reklamai nepilnamečiams.

Norą prisijungti prie LRB pareiškė ir Lietuvos aludarių gildija. „Mes, kaip atsakinga alaus gamintojų organizacija, etiško verslo normas taikome visose savo veiklos srityse, tarp jų – ir reklamoje. Savireguliacija yra visoje Europos Sąjungoje pripažintas būdas reguliuoti reklamą. Įstatyminiai draudimai yra mažiau efektyvūs tose situacijose, kai reikia greitai reaguoti į pačių vartotojų interesus. Savireguliacija suteikia galimybę vartotojams greitai ir efektyviai pranešti apie netinkamą reklamą ir ją koreguoti ar pašalinti“, – sako Lietuvos aludarių gildijos prezidentas Saulius Galadauskas.

REKLAMA
REKLAMA

Lietuvos aludarių gildijos nariai jau 7 metus laikosi Lietuvos aludarių garbės kodekso, kuriame yra daugelis LRB nuostatų. Aludarių kodekse taip pat reglamentuojamas alaus stiprumo ir prieinamumo jaunimui ribojimas, apibrėžiami garbingi konkurencijos principai, taip pat reglamentuojamos griežtos komercinės komunikacijos taisyklės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Reklamos biuras mums padės užtikrinti labai svarbią savireguliacijos grandį – prevenciją. Efektyviausias būdas yra iš anksto pastebėti netinkamą reklamą ir ją pakoreguoti, išvengiant netinkamos reklamos pasirodymo viešojoje erdvėje“, - sakė S.Galadauskas.

REKLAMA

Europos reklamos standartų aljansas (EASA) sveikina alkoholio pramonės iniciatyvą

Lietuvos alkoholinių gėrimų gamintojus ir prekybininkus prisijungus prie reklamos savireguliaciją įgyvendinančio Lietuvos reklamos biuro sveikina tarptautinė reklamos savireguliacijos organizacija Europos reklamos standartų aljansas (EASA). Lietuvos reklamos biuras yra EASA narys.

„Džiaugiamės, kad alkoholio pramonė Lietuvoje, kaip ir kitose Europos valstybėse, aktyviai palaiko reklamos savireguliaciją. Kitų ES šalių praktika parodė, kad reklamos savireguliacija, veikianti įstatymų rėmuose, skatina pačios pramonės atsakomybę, taip tapdama žymiai efektyvesniu įrankiu negu įstatyminiai draudimai. Toks žingsnis padės sustiprinti reklamos savireguliacijos vaidmenį alkoholio srityje ir, naudojant griežtas nešališkas priemones, užtikrins atsakingų reklamos kampanijų egzistavimą“, - teigia EASA generalinis direktorius Oliver Gray (Oliveris Grėjus).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų